קידום אורגני בגוגל

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    קידום אתרים בגוגל: איך להביא טראפיק אורגני לעסקי שלך

    צור קשר

    מה זה SEO?

    קידום אורגני מתמקד בהגדלת הנראות בתוצאות מנוע החיפוש האורגני(שאינן בתשלום). SEO כולל את כל האלמנטים הטכניים והיצירתיים הנדרשים כדי לשפר את הדירוג, לעודד תנועה ולהגביר את המודעות במנועי החיפוש. ישנם היבטים רבים הנכללים תחת הביטוי SEO ,החל מלינקים באתר שלך המפנים לאתרים רלוונטיים אחרים, ולינקים באתרים אחרים המפנים לאתר שלך.

    SEO זה לא רק בניית אתר ידידותי למנועי החיפוש, אלא גם הנגשת המידע לגולש בצורה פשוטה ומובנת.

    מאמר זה נועד כדי לתאר את עקרונות ה SEO, החל ממציאת מונחים וביטויים ( מילות מפתח) שיוצרים תנועה לאתר האינטרנט שלך, כדי להפוך את האתר שלך לידידותי יותר במנועי החיפוש. ולבנות את הערך הייחודי של האתר על פני החברות המתחרות.

    קידום אורגני מה זה?

    קידום אורגני

    קידום אוגני בגוגל

    למה האתר צריך קידום אורגני

    רוב התנועה באינטרנט מונעת על ידי מנועי החיפוש המסחריים הגדולים – Google , Bing , Yahoo. בנוסף , ערוצי מדיה חברתית וסוגים אחרים של תנועה מייצרים ביקורים באתר האינטרנט. מנועי החיפוש הם השיטה העיקרית של ניווט עבור רוב משתמשי האינטרנט, זה בהינתן שהאתר מסםק תוכן, שירותים, מוצרים, מידע או כל דבר אחר.

    מנועי החיפוש הם ייחודיים בכך שהם מספקים תנועה ממוקדת, אנשים מחפשים את מה שאתה מציע. הפלטפורמה של מנועי החיפוש מאפשרת לגולשים להגיע ליעד החיפוש שלהם בקלות ובמהירות. אם מנועי החיפוש אינם יכולים למצוא את האתר שלך, או להוסיף את התוכן שלך לממסדי הנתונים שלהם, האתר מפסיד הזדמנויות מצוינות לתנועה איכותית .

    הביטויים שהמשתמשים מקלידים במנועי החיפוש, נושאים ערך יוצא דופן. הניסיון מראה שתנועת מנוע החיפוש יכולה להפוך או לשבור את הצלחת החברה. תנועה ממוקדת ומדויקת לאתר יכולה לספק פרסום, הכנסות וחשיפה, כל ערוץ שיווקי אחר.

    השקעה בקידום אתרים יכולה להוות שיעור יוצר דופן של תשואה לעומת סוגים אחרים של שיווק וקידום.

    למה מנועי החיפוש לא יכולים לזהות את האתר שלי ללא קידום אורגני:

    מנועי החיפוש הם חכמים, אך עדיין זקוקים לעזרה. המנועים העיקריים פועלים תמיד לשפר את הטכנולוגיה שלהם, כדי לסרוק את הרשת בצורה מעמיקה יותר ולהחזיר תוצאות טובות יותר למשתמשים. עם זאת יש גבול לאופן שבו מנועי החיפוש יכולים לפעול. בניית SEO נכון לאתר תפנה אליך אלפי מבקרים, מהלכים לא מכונים יכולים להסתיר או לקבור את האתר שלך עמוק בתוצאות החיפוש.

    בנוסף, ככל שבאתר יפורסם תוכן ייחודי ובעל ערך , SEO גם מסייע לקדם ולהגביר את הדירוג כך שהתוכן יוצב במקום שבו המחפשים ימצאו אותו בקלות רבה יותר. האינטרנט הופך תחרותי יותר ויותר ולכן לחברות המבצעות SEO , יהיה יתרון במנועי החיפוש על פני המתחרים.

    האם אני יכול לעשות קידום אתרים בעצמי?

    עולם קידום האתרים מורכב, אבל רוב האנשים יכולים בקלות להבין את היסודות, גם ידע בסיסי יכול להוות יתרון בשוק. מידע אודות SEO זמין באופן נרחב באינטרנט, כולל מאמרים כמו זה. שילוב של הידע הבסיסי עם תרגול יוביל אותך לקידום האתר שלך במנועי החיפוש. היכולת שלך לבצע קידום אתרים תלויה במחויבות שלך ללמוד ולתרגל, לעיתים צריך מומחה שידריך וילמד את יסודות המקצוע. בכל מקרה מומלץ להכיר את מושגי הליבה של קידום האתרים.

    המלצות Google לקבל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש

    ערוך את הדפים, שיהיו נגישים למשתמשים, בנה היררכיה ברורה וקישורי טקסט .כל דף צריך להיות עם לפחות קישור טקסט אחד. צור אתר שימושי, עשיר במידע, וכתוב דפים המתארים בצורה ברורה ומדוייקת את התוכן שלך. ודא שהאלמנטים Title ו ALT הם תיאוריים ומדוייקים.

    תוכן – תוכן באתר היה תמיד חלק בלתי נפרד מעולם קידום האתרים. מנוע החיפוש של גוגל, מבוסס כיום על נתוני הגלישה השונים ומתייחס לתוכן האיכותי והמקצועי שנותן ערך נוסף לגולש.

    כדי לקדם את האתר שלך, צריך לפרסם טיפים מקצועיים ואיכותיים שיעניינו את הגולשים שמגיעים לאתר שלך.  שימוש גבוהה ומוגזם של מילות מפתח בתכנים עלול לפגוע בדירוג האתר ברחבי האינטרנט.

    קישורים חיצוניים – קישורים מאתרים סמכותיים ורלוונטים המפנים לאתר שלך, ישפיעו על דירוג האתר בגוגל. ההגיון פשוט וברור, ככל שלאתר מספר גבוה של קישורים המפנים אליו מאתרים סמכותיים כך מזהה גוגל את המלצות הגולשים על האתר ומשפר את הדירוג. הקישורים צריכים להיות רלוונטיים לאתר שלך ובעלי תוכן איכותי וערך לגולש.

    קישורים פנימיים – קישורים פנימיים עוזרים לגולש ולאלגוריתם של גוגל לסרוק את האתר ולהגיע בצורה קלה יותר למידע שמעניין אותו. תכנון קישורים נכון למטרות קידום SEO  יכולים לסייע מאד על ביצועי באתר במנוע החיפוש של גוגל. לדוגמא אפשר ורצוי לקשר מתוך מאמרים בבלוג במדריכים לעמודי קטגוריה ועמודי המוצר של האתר. ישנם קישורים שנמצאים גם בפוטר של האתר(לא בכל אתר יש פוטר), אני ממליצה מאד להשתמש בקישורים של הפוטר כדי לקדם עמודים מסוימים באתר.

    מאפיינים טכניים – מהירות האתר שלכם עשויה להשפיע במידה גבוה על הדירוג בגוגל. חוסר הסבלנות של הגולשים עלול לגרום לאחוז נטישה גבוה ולכן מחייב את בעלי האתרים לשפר את מהירות הטעינה של האתר , לשפר את התקלות ולהפוך את האתר לנגיש ביותר עבור הגולש.

    מחקרים הראו במהלך 2018, שאתרי מובייל נטענים בממוצע כשנייה אחת מהר יותר מאתרי דסק טופ , פרמטר זה משפיע על דירוג האתר בגוגל, לכן יש יבצע בדיקות מהירות וטעינת אתר הן בדסק טופ והן במובייל.

    סיומת .COM  – 86% מעשרת הדומיינים המובילים בגוגל משתמשים בסיומת .COM

    אחוז שהייה בעמוד באתר – זמן השהייה בעמוד עובר 10 כתובות URL המובילות , היה בממוצע 3 דקות ועשר שניות.

    התאמת תוכן האתר לכוונת המשתמש (User intent) – כפי שפורסם בבלוג  בעלי האתרים צריכים להבין את כוונת הגולש, בעיקר לדעת לענות על שאילתות בצורה הכי מדויקת . טקטיקות להגדלת התנועה האורגנית, יהיו פועל יוצא של כוונת המשתמש ומה שהמשתמש רוצה להשיג.

    אופטימיזציה לעמודי האתר באופן קבוע  – אופטימיזציה זהו שלב בתהליך קידום אתרים של עבודה יומיומית על עמודי האתר, בה בודקים את התוכן, מהירות האתר, טייטל ודסקריפשן, קישורים פנימיים קישורים חיצוניים תשתית טכנית ועוד ועוד. תהליך האופטימיזציה לא נגמא לעולם. אלה בדיקות שצריכות להעשות מידי יום בעמודי האתר, כדי לוודא שהכל תקין ועובד בצורה מקצועית.

    לסיכום,

    עבודת קידום האתרים, דורשת בדיקה יסודית ובנית תוכנית אסטרטגית מדוייקת עם הגדרת יעדים ומטרות לקידום האתר. בשלב הראשון מבצעים את מחקר מילות המפתח, מחליטים אילו ביטויים רוצים לקדם, ולאחר מכן בונים את ההיררכיה של האתר. עבודת הבסיס בתחילת הדרך משמעותית מאד להמשך בקידום האתר בגוגל. ולכן השקעה בבניית האסטרגיה ומחקר מילות המפתח בתחילת הדרך תשפיע באופן ישיר על קידום האתר בגוגל. קידום האתר ותהליכי האופטימיזציה מבוצעים כאמור יום יום, זו לא פעולה חד פעמית. בסופו של דבר, השקעה בקידום אתר בגוגל תביא לדירוג גבוהה במילות המפתח של המותג וכך הטראפיק האורגני יעלה באופן משמעותי. אנחנו ב swanet מומחים בקידום אתרים בגוגל, נשמח לקבוע פגישה ולבדוק את האפשרות לקידום אורגני של האתר לך.

     

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך