קידום ממומן

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    קידום ממומן בגוגל

    צור קשר

    קידום ממומן בגוגל   – מבוא 

    פרסום בגוגל ייתן לכם את הפתרון השיווקי הגדול ביותר שקיים היום במדיה הדיגיטלית. מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם, הפך לאחד מנתיבי הפרסום החזקים והמשפיעים ביותר בעולם הפרסום והשיווק . פרסום בגוגל הינה אסטרטגיית שיווק מצויינת לבעלי עסקים קטנים וגדולים. ניתן להציג מודעה עבור העסק, בפני לקוחות שמחפשים את סוג העסק שלך (באותו הרגע ממש) ומחפשים עסקים באזור שלך.

    גוגל אדוורדס, הינו שירות פרסום מקוון המאפשר לעסקים להציג את המודעות שלהם, בדף תוצאות החיפוש של גוגל. המודעות נראות זהות לתוצאות החיפוש הרגילות, כאשר ההבדל היחיד מתבטא במילה הקטנה "מודעה" שמוצגת בירוק בהיר. מודעות גוגל יופיעו בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש, בחלק העליון יופיעו לרוב  4 מודעות ובחלק התחתון 3 מודעות.

     

    קידום ממומן בגוגל

    קידום ממומן בגוגל 2020

     

    איך מפרסמים בגוגל:

    כאשר הצרכן מחפש מונח או ביטוי במנוע החיפוש של גוגל, גוגל תציג את המודעות הרלוונטיות ביותר של הצרכן על סמך מילות המפתח המופיעות בחיפוש. אתרים המעוניינים להציג את המודעות שלהם בתוצאות החיפוש, צריכים לפרסם מודעות בגוגל ולבחור מילות מפתח וביטויים, שרלוונטיים לסוג החברה שלהם. לדוגמא, מנעולן שגר בתל אביב עשוי להציע "מנעולן בתל אביב" "פריצה לבית" "החלפת צילינדר" וכו'.

    בהתאם להצעת המחיר שלך בהשוואה למנעולנים אחרים באזור, המודעה שלך עשויה להופיע בדף התוצאות.

    כאשר אנשים מחפשים את הביטויים שהגדרת, גוגל מבצעת מכרז ומחשבת מספר פרמטרים וכך נקבע המיקום של המודעה בדף התוצאות. המיקום בדף התוצאות מושפע ממספר גורמים, האחד הצעת המחיר שלך (BID), בנוסף הרלוונטיות והאיכות של המודעה ושל האתר שלך.

    לכן, גם אם יש לך את ההצעה הגבוהה ביותר, גוגל תיקח בחשבון את כל הפרמטרים יחד ובהתאם לכך ייקבע המיקום בדף תוצאות החיפוש.

    חיפושים (לפי מקום) בגוגל – אנשים שמחפשים פיצה בתל אביב, סביר שמחפשים מקום ללכת לאכול צהריים או ארוחת ערב, המפרסם יכול להגדיר את המיקום הגיאוגרפי שבו ירצה שמודעה תופיע.

    כך לדוגמא, פיצריה בתל אביב שמפרסמת בגוגל, תגדיר שרק אנשים שנמצאים בתל אביב יוכלו לראות המודעה בחיפוש פיצריה בתל אביב. כלומר אנשים שנמצאים בחיפה ויחפשו פיצריה המודעה של הפיצריה בתל אביב לא תופיע בדף תוצאות החיפוש.

    בעקבות הפרסום המדויק בגוגל, רוב המפרסמים בוחרים להשתמש בכלי פרסום זה. הפרסום ממוקד ומופיע אך ורק ברגע שהלקוח מחפש מוצר שרלוונטי למוצרים או לשירותים שהחברה שלך מספקת. זה יתרון עצום עבור עסקים מקומיים .

    כמה עולה פרסום ממומן בגוגל? 

    התשלום מתבצע רק בעת שהצרכן מקליק על המודעה, גורם נוסף שמשפיע על מפרסמים לפרסם בגוגל. מכיוון שגוגל משתמשת במודל פרסום מסוג תשלום לפי קליק( (CPC) , המפרסם ישלם רק אם מישהו מחפש את מילת המפתח שהוגדרה ומעוניין מספיק במוצר עד כדי הקלקה על המודעה . תוכל להגדיר את הסכום שאתה מוכן לשלם(BID) עבור כל קליק על המודעה שלך ולהגדיר תקציב יומי מקסימלי.

    זה אחד היתרונות הגדולים בפרסום בגוגל , בשונה מפרסום בעיתון אשר עולה מחיר סטנדרטי ומשולם גם אם אף אחד אפילו לא הסתכל על המודעה. גוגל אדוורדס  חוללה מהפכה בדרך שבה הפרסום עובד.

     

    נשמע מעניין? נשמח להגיע לפגישה ולשמוע ממכם איך אנחנו יכולים לעזור .

     

     

     

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך