אסטרטגיה דיגיטלית

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    מה המשמעות של אסטרטגיה דיגיטלית, למה היא כל כך חשובה לעסק שלכם ואיך זה הגיוני שכל כך הרבה עסקים מקלים בה ראש?
    צור קשר
    יונ 10

    אסטרטגיה דיגיטלית

    מה המשמעות של אסטרטגיה דיגיטלית, למה היא כל כך חשובה לעסק שלכם ואיך זה הגיוני שכל כך הרבה עסקים מקלים בה ראש?

    אסטרטגיה דיגיטלית – מונח ששגור בפי רבים, אך מעטים יודעים לתרגם אותו הלכה למעשה, מדובר בתהליך קריטי להצלחה של העסק המודרני. במובן הרחב ביותר מדובר בתכנית מסודרת המפרטת כיצד יושקעו המשאבים שלכם, באפיקי השיווק והפרסום הדיגיטליים השונים. ובדיוק כפי שאף מצביא לא יעז לצאת לקרב בלי תכנית פעולה המבוססת על טקטיקה ברורה ומהלכים ידועים מראש, כך אין שום סיבה שהשיווק הדיגיטלי שלכם יתנהל ללא תכנית פעולה המבוססת על חשיבה אסטרטגית וניסיון של מומחים.

    מהי אסטרטגיה דיגיטלית?

    הואיל ואסטרטגיה דיגיטלית היא הבסיס לקידום המוצלח של עסקים בעידן המודרני, נותר רק לתהות כיצד יתכן שכל כך הרבה עסקים לא משקיעים תשומת לב לנושא. ככול הנראה התשובה טמונה בכך שיש משהו מאיים בשיווק הדיגיטלי, המציע מגוון בלתי נתפש של אפיקי שיווק, השונים כל כך מאפשרויות הפרסום של "העולם הישן".

    בכל מאמר בסיסי שתקראו בנושא, תמצאו מונחים מקצועיים כמו "טירגוט לקוחות", "משפך שיווקי", "PPC", "אופטימיזציה" ו"יחס המרה". מאחורי כל אחד מהמונחים האלו, שכמותם יש מן הסתם עוד אינספור, מסתתר עולם שלם של ידע, שלרוב בעלי העסקים פשוט אין פנאי או רצון להשלים ובצדק.

    ועם זאת, באופן הפשוט ביותר ניתן להסביר את המהות של אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית כמכלול הצעדים שעליכם לעשות כדי לנצל בחכמה את הכלים שהעניקה לנו הקדמה, כדי להגיע לקהל גדול יותר ולהגדיל את המכירות.

    מרוב אפיקים לא רואים את היעד, למה צריך אסטרטגיה דיגיטלית?

    למרות שאמצעי השיווק הדיגיטליים מתקדמים הרבה יותר מאמצעי השיווק המסורתיים, עדיין ניתן לראות לא מעט קווי דמיון ביניהם. כך לדוגמה, הן האמצעים המסורתיים והן האמצעים של העולם החדש, רבים ומגוונים ורובם ככולם דורשים השקעה כספית: הואיל ולכל עסק יש משאבים מוגבלים (גם היום, בדיוק כמו לפני ארבעה עשורים לצורך העניין), כל בעל עסק צריך להחליט כיצד הוא מעוניין להשקיע את הכסף שלו בתחום השיווק.

    עם הופעתם של האמצעים המודרניים, נוספו לשאלות החשובות שעמדו בבסיס האסטרטגיה השיווקית לפני אי אילו עשורים, שאלות חדשות, העומדות בבסיס התחום של אסטרטגיה דיגיטלית.

    הנסיון שלנו מאפשר לבנות בצורה מקצועית את האסטרטגיה הדיגיטלית של החברה

    Swanet היא סוכנות שיווק דיגיטלי מובילה שמתמחה בשילוב בין אמצעי השיווק המסורתיים לאמצעי השיווק הדיגיטליים. זאת מתוך אמונה שלכל עסק ישנו תמהיל שיווק ייחודי הרלוונטי אליו באופן אישי, שלא בהכרח מתאים לעסק אחר, גם אם מדובר בעסקים כמעט זהים. לפיכך תהליך העבודה ב-Swanet, מתחיל בראש ובראשונה בהיכרות מעמיקה עם הלקוח והתעמקות במוצרים או בשירותים שהוא מספק, במאפיינים הייחודיים שלו ובכל מה שמבדל אותו מהמתחרים.

    בשלב הבא מתבצעת עבודת מחקר של ממש שבה אנשי המקצוע של Swanet "צוללים" למעמקי התחום המדובר ולומדים להכיר את קהל היעד של העסק ואת העסקים האחרים שפועלים בו. לאחר מכן, בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, מוגדרים יעדי שיווק ברורים תוך חשיבה לטווח הארוך ונבנית האסטרטגיה אסטרטגיה הדיגיטלית המתאימה ביותר לעסק. ניתן לומר שהתהליך מתנהל בדומה לאופן שבו חייט עלית תופר חליפה איכותית, בהתאם לממדי גופו של הלקוח.

    רק לאחר השלב המכריע הזה, שבו גובשה האסטרטגיה המתאימה ביותר ללקוח, ניתן לצאת לדרך ורק כך ניתן להבטיח תוצאות אופטימאליות.

    רוצים לשמוע עוד על אסטרטגיה דיגיטלית? דברו איתנו >>

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך