לינקדאין - שיווק B2B

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    עם מעל 550 מיליון משתמשים רשומים ומעל 260 מיליון משתמשים מקצועיים הפעילים בה בחודש, לינקדאין היא פלטפורמה נהדרת ליצירת קשרים והשגת לקוחות עסקיים.
    צור קשר
    פבר 15

    שיווק בלינקדאין – הבסיס שמשווק צריך לדעת

    עם מעל 550 מיליון משתמשים רשומים ומעל 260 מיליון משתמשים מקצועיים הפעילים בה בחודש, לינקדאין היא פלטפורמה נהדרת ליצירת קשרים והשגת לקוחות עסקיים.

    כמה עובדות מעניינות על שיווק בלינקדאין

    ברשת המקצועית הייחודית הזו יש משמעות לא רק למי שאתם מכירים אלא גם את מי הקשרים שלכם מכירים, ושם טמון חלק מהותי מהכוח בפעילות LinkedIN לעסקים, בעיקר עבור מגזר ה-B2B. המשיכו לקרוא ומיד תבינו מדוע גם אתם צריכים פעילות פרסום ושיווק בלינקדאין .

    גם כיום הרשת החברתית הבולטת ביותר היא עדיין פייסבוק –  אך עדיין אין אף רשת חברתית שמתקרבת ללינקדאין למטרות של נטוורקינג מקצועי-עסקי ויצירת לידים. אך בעוד שרבים משתמשים ברשת החברתית המקצועית בתור דרך להשגת קשרים ואפילו הצעות עבודה בישראל ובחו"ל, היא הרבה מעבר לכך, היא אפיק שיווקי ופרסומי מגוון ומרובה הזדמנויות. באמצעות אסטרטגיית דיגיטל חכמה ומתוכננת, משווקים ועסקים הפועלים במגזר ה-B2B יכולים להשיג לידים, קשרים ותוצאות מצוינות דרך פרסום ושיווק בלינקדאין.

    לינקדאין הכי טובה לשיווק B2B

    לפי דו"חות תעשיית השיווק במדיה חברתית, לינקדאין היא הפלטפורמה הפופולארית ביותר ועם הכי הרבה אחוזי שימוש בהקשר של משווקי B2B, יותר מפייסבוק ומודעות גוגל. עסקים הפועלים במישור B2C בקושי פועלים בגזרת לינקדאין, בצדק, ומפנים את מירב המשאבים שלהם לערוצים הדיגיטליים "המסורתיים" בהם גולשים הצרכנים שלהם. לכן, אם אתם עסק B2B, בעיקר כאשר הפעילות שלכם גלובלית, פרסום ושיווק בלינקדאין מציעים לכם ערך מוסף אמיתי לעומת אפיקים אחרים של קידום ברשת.

    • לידים טובים ורלוונטיים יותר ונתוני ROI משמעותית טובים יותר לעומת פעילות פייסבוק.
    • הדרך היעילה והמהירה ביותר של איתור קהלים מקצועיים בחו"ל, תוך טרגוט ספציפי לתחום הפעילות שלכם.
    • אפשרויות רימרקטינג מתקדמות ואפקטיביות למטרות הקמפיין שלכם.
    • CTR גבוה ביחס לאפיקים אחרים.
    • מעל 50% מהטראפיק לאתרי B2B מגיעה דרך לינקדאין.

    עמוד פרופיל פרטי או עמוד עסקי בלינקדאין?

    כמו פייסבוק, גם לינקדאין מאפשרת שתי אפשרויות עיקריות לחשיפה ברשת החברתית שלה. באמצעות עמוד פרופיל אישי של אדם או באמצעות עמוד עסקי. לכל אחת מהאפשרויות יתרונות ושימושים נכונים בהקשר לשיווק לינקדאין.

    • עמוד פרופיל אישי: מתאים במיוחד כאשר העסק שלכם הוא אתם או אדם מסוים, אך לא רק למקרים אלו. עמוד הפרופיל הוא כמו כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם והמקום אליו גולשים יגשו כדי לחפש נתונים "יבשים" אודותיכם.
    • עמוד עסקי: הרישום הציבורי של העסק שלכם בחיפוש בתוך האתר ומופיע פעמים רבות בתוצאות גבוהות בחיפושי גוגל. במקרים רבים, מאמצי פרסום ושיווק בלינקדאין יפעלו לטובת קידום העמוד העסקי שלכם.

    אפשרויות פרסום בלינקדאין

    לינקדאין מציעה לעמודי פרופיל ולעמודים עסקיים אפשרות להציג לגולשים בפלטפורמה מודעות ממומנות וגם עדכונים ממומנים, בדומה למודל הפרסום הבסיסי של פייסבוק. לינקדאין מציעה למשווקים כלי רימרקטינג יעילים ומדויקים מאוד. כמובן שיכולת הטרגוט גבוהה מאוד בזכות הידע שיש לרשת החברתית על העיסוק המקצועי של כל אדם וגוף בה. כך אסטרטגיית הדיגיטל שלכם יכולה לטרגט רק את מי שיכול להפוך ללקוח או לשותף רלוונטי עבורכם.

    כמו כן, הגברת חשיפה לעמוד ואיתור קהלים מקצועיים בחו"ל נעשה לא אחת בעזרת הפעלת קבוצות לינקדאין בנושא מסוים או עבור תעשייה רלוונטית.

    לסיכום:

    פרסום ושיווק בלינקדאין יכולים להיות כלים רבי עוצמה עבור פעילות ה-B2B שלכם וליצירת קשרים עסקיים חדשים. הזדמנויות עשירות אך לצד אפשרויות דיגיטליות רבות, לכן במקרים רבים יש צורך בגוף מקצועי שיוכל לנווט בנתיב היעיל והמנצח.

     

    זקוקים לעזרה בשיווק בלינקדאין? חברת swanet הינה סוכנות שיווק דיגיטלי ומיתוג המתמחה באסטרטגיית מיתוג ושיווק דיגיטלי. אנו יכולים לעזור לך במיתוג העסק שלך בהצלחה. למידע נוסף השאירו פרטים בצור קשר.

    אם אהבתם את הפוסט אנא שתפו!

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך