שיווק באינטרנט

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוג 21

    שיווק באינטרנט לעסקים

    שיווק באינטרנט לעסקים מהווה את הדרך היעילה ביותר והחסכונית ביותר כלכלית להגיע לקהלי היעד שלכם, בלי קשר לגודל העסק שלכם. לכן על אף שמשום מה עסקים קטנים רבים חוששים להיכנס לזירה הדיגיטלית, הם חייבים לקפוץ פנימה כדי לייצר חשיפה, להביא לקוחות, להגדיל פעילות עסקית ולהצליח עסקית במציאות הצרכנית של ימינו. אבל רגע, מה זה שיווק באינטרנט בכלל? נסביר באופן תמציתי ויעיל על התחום הענק והדינמי הזה.

    הגדרת השיווק במרחב האינטרנטי

    תחום הנקרא גם שיווק דיגיטלי, שיווק באינטרנט מתאר את מכלול התהליכים של קידום עסק/מוצר/שירות ברשת האינטרנט, באמצעות כלים ופלטפורמות המסייעים להניע תנועה, לידים ומכירות אל העסק המקודם – בין אם לאתר אינטרנט ובין אם לעסק הפיזי עצמו.

    כאמור, שיווק אתרים באינטרנט הוא מונח רחב מאוד, כזה המכיל היבטים של אסטרטגיה שיווקית באינטרנט הרואה את הדברים במבט על, כמו גם טקטיקות ספציפיות להגעה לתוצאות נקודתיות כחלק ממענה אופטימאלי לאסטרטגיה כולה.

    כך, כאשר אנו מדברים על שיווק במרחב האינטרנטי אנו מתכוונים, למשל, לשיווק בפלטפורמות מובילות כגון קידום אורגני בגוגל (דרך תוצאות החיפוש), קידום ממומן בגוגל, פרסום בפייסבוק (פרסומות ופוסטים) ובפלטפורמות מדיה חברתית נוספות, שיווק באמצעות תוכן מצוין המספק ערך לגולשים ומפנה בצורה כזו או אחרת לעסק המקודם ועוד אלמנטים שיווקיים שניתן ליישם, בהתאם כמובן לאסטרטגיית שיווק באינטרנט מושכלת ומותאמת אישית.

    דרך חדשה ואפקטיבית להסתכל על שיווק עסק באינטרנט

    במובנים רבים, שיווק עסקים באינטרנט או שיווק דיגיטלי הם "השיווק החדש", זאת לעומת "שיווק ישן" ומסורתי יותר, שיווק שהיה נהוג לפני העידן הדיגיטלי בו אנו חיים עכשיו. בעולם השיווק החדש והדיגיטלי, המהות היא מגוון טקטיקות שיווקיות המבוססות על יצירת עניין בקרב הגולשים סביב העסק המקודם, זאת במקום קנייה ישירה של חשיפה. במציאות שיווקית כזו, התקשורת בין עסק/מותג לקהל היעד היא דו כיוונית, הלקוחות מגיעים אל העסק דרך חיפוש, לינקים, מדיה חברתית, שיווק תוכן וכן הלאה, המשווק האינטרנטי מספק ערך לגולשים ולא "רק" פרסום ובנוסף משווקים מחפשים לבדר, ליצור עניין או אפילו לחנך את הגולשים לגבי מוצר או שירות.

    טכניקות של "שיווק ישן" לעומת זאת תוקפות של זירת השיווק מתוך תפיסות פחת רלוונטיות, כמו למשל שהתקשורת היא חד כיוונית בין העסק ללקוחות, שהעסק צריך להגיע ללקוחות ולחפש אותם דרך אמצעי מדיה ולא שהלקוח מחפש את העסק, שימוש בטקטיקות שיווקיות שלא מספקות ערך מוסף וכיוצא באלו.

    במרחב הדיגיטלי של אתרי אינטרנט, אתרי תוכן ענקיים, אתרי מדיה חברתית מורכבים ועצומים, בלוגים, אפליקציות, פורומים, ביקורות אמיתיות ומקוונות של לקוחות ומשתמשים ודגש הולך ועולה על חווית משתמש, רלוונטיות ומתן תוכן איכותי – רק שיווק ברשת המיישם פרקטיקות של "שיווק חדש" מייצר באמת תוצאות איכותיות, ברות קיימא ויעילות כלכלית.

    יכולת מעולה להגיע לקהלי היעד שלכם

     

    אחת הסיבות מדוע שיווק באינטרנט הוא הדרך הכי יעילה וחסכונית כלכלית להגיע לקהלי היעד שלכם כעסק היא היכולות הטכנולוגיות המאפשרות שיווק ממוקד וחכם, שיווק שמגיע אל קהלי היעד ומאפשר להם להגיע אליכם. כך במקום מודעות יקרות על שלטי חוצות, קמפיינים טלוויזיוניים או רדיופוניים יקרים הפונים לכל מי שצופה או שומע וכיוצא באלו – אתם יכולים להניע מהלכים שיווקיים הפונים לאנשים שבאמת מחפשים את הפתרונות שאתם מציעים כעסק.

    שיווק וקידום דרך גוגל, קידום עסקי דרך פייסבוק ואפיקים דיגיטליים נוספים מציע דרכים חכמות, מותאמות אישית ובעיקר יעילות להפנות את המסרים השיווקיים שלכם לאנשים הנכונים, בין אם בחשיפה מבוקרת ומושכלת ובין אם בדרך כזו שהלקוח הפוטנציאלי עצמו מחפש משהו ומוצא את העסק שלכם כפתרון לצורך שלו.

    אלו בדיוק היכולות הללו, לצד יתרונות טכנולוגיים ושיווקיים נוספים שהופכים את התחום הזה למושלם עבור עסקים קטנים ובינוניים, כאלו עם משאבי שיווק מוגבלים אך שעדיין פועלים בשוק תחרותי וקשוח. שיווק באינטרנט לעסקים קטנים הוא ממש הכרח כיום, לא מותרות, השיטה היעילה ביותר, עסקית וכלכלית, להביא עוד לקוחות, לשמר לקוחות, לייצר אינטראקציות עם לקוחות ולהישאר רלוונטיים.

    רוצים לשמוע עוד על שיווק באינטרנט לעסקים? דברו איתנו >>

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך