בניית אתרי תדמית

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    בניית אתרי תדמית

    צור קשר

     

    בניית אתרי תדמית – מה אנחנו מציעים?

    אתר תדמית זה הנכס הדיגיטלי היקר ביותר לכל עסק! אתר תדמית מקצועי ושיווקי ממצב את החברה בעולם הדיגיטל מול המתחרים, מציג את יכולות החברה, ואת המוצרים (או שירותי החברה).

    כל חברה שרוצה נראות שיווקית דיגיטלית, צריכה להתחיל בבניית אתר תדמית. בנוסף לנכס דיגיטלי חזק האתר הוא בעצם ״בית דיגיטלי״ שאתם למעשה בונים לעסק שלכם, עם אתר תדמית מקצועי ושיווקי גוגל ידרג אתכם במנוע החיפוש וכך לקוחות חדשים ופוטנציאליים יוכלו להגיע אליכם בקלות. 

    האתר שלכם זה הבסיס לעבודה מקצועית וטובה בדיגיטל. חברות רבות מפרסמות בערוצי הדיגיטל השונים, בלי שיש לחברה אתר מקצועי. וכך למעשה מאבדות כוח שיווקי רב! אנחנו ב Swanet מומחים ביצירת אתרי תדמית, כאלה שהלקוח שלכם לא ישכח!

     

    ניהול הפרוייקט מקצה לקצה

    מתחילים בכתיבת בריף יחד עם הלקוח, בדיקה מקצועית ויסודית של מטרות החברה, יעדי החברה, אסטרטגיית השיווק של החברה ומחקר לקוחות.

    עיצוב האתר נגזר מהשפה העיצובית ומיתוג החברה, אנחנו מקפידים לשמור על שפה עיצובית אחידה לחברה (שימוש באייקונים, לוגו, סלוגן וכו').

    האתר נבנה בהתאמה מלאה לצרכי הלקוח, ללא שימוש בתבניות עיצוביות. המעצבים שלנו, מתמחים בעיצוב אתרי אונליין ובחווית משתמש נכונה ומקצועית.

    ההחלטה על העיצוב המקצועי של האתר בתחילת הדרך, משמעותית מאד למיתוג של החברה. האחד האתר במלואו יעוצב לפי עמוד הבית ולכן מכאן תיבנה השפה העיצובית של העסק.

    כל החומרים השיווקיים לרבות החומרים המודפסים והבאנרים שיוצגו בהמשך ברשתות החברתיות ידברו באותה השפה שהאתר נבנה.

    אנחנו משקיעים הרבה מאד מחשבה בבחירת השפה העיצובית לאתר, מאחר ואנו מודעים להשפעה האדירה שיש למיתוג החברה בכל הפלטפורמות השיווקיות.

    כתיבת הבריף

    בבניית אתר תדמית מעורבים גורמים רבים, הן בצד שלנו (נותני השירות) והן בצד הלקוח.

    אנחנו מאמינים, שבניית אתר מקצועי מרגע כתיבת הבריף ועד ההשקה, דורש ניהול נכון ויסודי של הפרוייקט.

    בתחילת הפרויקט, אנו עורכים פגישת התנעה ראשונה לכתיבת הבריף. בפגישה הזו אנחנו מזמנים את כל מקבלי ההחלטות בחברה, מנכ״ל, מנהלי השיווק, מרקום, מעצבים וכו׳.

    בניית הבריף לאתר החברה, היא נגזרת של המטרות השיווקיות של החברה, וככל שנדע ונבין יותר מה המטרות השיווקיות של החברה, מה החזון של החברה, ומה היעדים

    נוכל להגדיר את המטרות השיווקיות של האתר וזה ייהווה את הבסיס לבניית הבריף, שזה למעשה המבנה של האתר. אנו מתייחסים לפגישת ההתנעה הראשונה במלוא הרצינות,

    ככל שהפגישה תהייה מקצועית יותר, כך נדע לבנות את האתר בהתאמה מלאה לחברה.

    עיצוב האתר

    לאחר שהבריף מאושר, אנו עוברים לשלב העיצוב. לאחר שהבנו את המטרות השיווקיות, בנינו את מבנה האתר כעת נציע את השפה העיצובית. אנו בודקים את המיתוג של החברה ומחליטים יחד איתכם האם להמשיך עם המיתוג הקיים או להתחיל תהליך מיתוג חדש.

    בחירת העיצוב, משמעותית מאד לשיווק החברה, מאחר והיא משפיעה על החומרים השיווקיים המודפסים והדיגיטליים בכל הפלטפורמות השיווקיות הקיימות.

    אנו נרצה שתהיה לחברה שפה עיצובית אחידה (זהות) ולכן בחירת העיצוב של האתר משמעותית מאד בהמשך הדרך.

    תכני האתר

    מבנה הבריף הסופי יציג בפנינו את עמודי האתר הראשיים ואת תתי הקטגוריות שהחלטנו עליהם בשלב כתיבת הבריף, כך שיהיה קל להבין מה התוכן שכעת צריך לכתוב עבור כל עמוד ועמוד באתר.

    בשלב הזה נמליץ להתחיל לכתוב את התוכן, מראש אנו מדגישים, עבודת התכנות (של השלב הבא)  נעשית מהר ולכן תכני האתר צריכים להיכתב ולהיות מאושרים לפרסום תוך זמן קצר. אנו מציעים גם שירות כתיבת תוכן, אך הבחירה לגבי התוכן והכותבים משתנה מחברה לחברה.

    תכנות ותהליך העבודה

    אז אחרי שהבריף והעיצוב מוכנים, אפשר לצאת לדרך. מתחילה עבודת התכנות, הבדיקות וההתאמה הרספונסיבית לכל סוגי המסכים.

    אנו מפתחים אתרי תדמית על גבי פלטפורמת וורדפרס בלבד ועובדים עם המתכנתים הטובים והמקצועיים ביותר. פלטפורמת וורדפרס זו הפלטפורמה המקצועית והחזקה ביותר לאתרי תדמית ולקידומם בהמשך בגוגל.

    סוף הפרוייקט

    למעשה בשלב הזה האתר כבר כמעט ומוכן להשקה קולולו!!!

    נותר להעלות את התכנים, לערוך בדיקות QA, לבצע הגהות, ולקבל את אישורכם!

     

    זקוקים לעזרה בבניית אתר תדמית? חברת swanet הינה סוכנות דיגיטל ומיתוג המתמחה באסטרטגיית מיתוג ושיווק דיגיטלי. אנו יכולים לעזור לך בבניית אתר סופר מקצועי  לעסק שלך. למידע נוסף השאירו פרטים בצור קשר.

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך