קידום אתרים באינטרנט

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 04

    קידום עסקים באינטרנט

     

    לרשת האינטרנט כוח שיווקי אדיר ובעל עסק שלא מנצל אותה בחוכמה, צפוי להישאר מאחור בהשוואה למתחרים שלו. קידום עסקים בדיגיטל הפך לשם המשחק, שכן פרסום נכון המבוסס על אסטרטגיה שיווקית ברורה ובהירה תוך שימוש מושכל בפלטפורמות השונות, מסייע להגדיל את מעגל הלקוחות, ליצור יותר תנועה וכך כמובן להגדיל ולשפר גם את הרווחים וההכנסה.

    איך מקדמים עסקים באינטרנט?

    ובכן יש מגוון רחב של דרכים לשווק את עצמנו באינטרנט. חשוב להבין שכל עסק הוא שונה מהאחר ולא תמיד נכון לתקוף את כל הדרכים ולקדם את העסק שלנו בכולן. לדוגמא יש עסקים שיהיה להם יותר נכון להשקיע בשיווק בפייסבוק לעומת עסקים שהדבר האולטימיטיבי עבורם יהיה הקמת קמפיינים פרסומיים בגוגל ודחיפה ברשת החברתית אינסטגרם. מה נכון לי? איך אני יודע איפה לשווק?

    בשביל זה אנחנו ב- SWANET פיתחנו אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל המותאמת באופן אישי וספציפי עבור כל אחד מלקוחותנו תוך התייחסות לנתונים כמו סוג המוצר או השירות, תחרות והשוואה למתחרים, מטרות וכמובן תקציב.

    חשוב להבין שבשונה ממה שרוב בעלי העסקים חושבים, האינטרנט לא מורכב רק מגוגל ופייסבוק. תשתית היא מילה רחבה ואם אנחנו יודעים לסנכרן בין המקומות השונים וליצור לסוג של הרמוניה ביניהם, סנכרון ושיתוף, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים  זה בעצם שיווק אמיתי.

    קידום עסקים באינטרנט – מה הפוטנציאל שעומד מאחורי זה?

    אם נתייחס לרגע למה שקרה בפייסבוק בשנים האחרונות, נקבל תמונה רחבה יותר. אנשים חושפים את עצמם דרך מודעות ועצמאית. פרופיל עסקי בפייסבוק בעצם פותח עולם שלם לבעלי עסקים ומאפשר להם להגיע לכמות אדירה של אנשים שהם בעצם קהל יעד מכוון, מדויק וספציפי. מותגים מכל הסוגים ועסקים בכל סדר גודל שהוא מצאו פלטפורמה שמאפשרת להם לא רק לחשוף את המוצרים והשירותים שלהם ולהציג אותם, אלא ממש ליצור זהות בהתאם לערכי המותג ולשמור על קשר אישי וספציפי עם הלקוחות שלהם.

    קידום עסקים באינטרנט – מי אני ומה אני?

    אחת הטעויות שבעלי עסקים עושים באה לידי ביטוי בחוסר דיוק. אתר טוב, או דף פייסבוק מוצלח או מאמר איכותי נקבעים לפי עד כמה מהר הגולש הבין על מה מדובר. אם אני צריך להתחיל לחשוב, אם אני מתחיל לשאול שאלות, אם אני לא ברור אז איבדתי את המומנטום והגולש יעבור הלאה, נקסט למשהו אחר ואני הופך מהר מאוד ללא רלוונטי עבורו. לעומת זאת, כשמבינים מי אני ואני קולע למטרה, תוך שניות אני יכול להיות מופץ בווטצ‘אפ, בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב וזה בעצם ההבדל בין שיווק פחות טוב לשיווק מעולה.

    קידום עסקים קטנים- איפה לפרסם ואיך?

    קידום עסקים קטנים הוא נושא בפני עצמו משום שלא לכולנו יש תקציב של אלפים או עשרות אלפי שקלים בחודש להשקיע בפרסום ושיווק באינטרנט.

    במקרים כאלה אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים, מדויקים ובעצם לבחור את הפלטפורמה שהכי תתרום לעסק שלנו בהיבט של פרסום ושיווק דיגיטלי.

    לאט לאט, ככל שנתרחב, נוכל אם נרצה להגדיל את המערך השיווקי ברשת, אבל זה יכול לקרות מאוד לאט, בהדרגה וגם לא בהכרח. כלומר יכול להיות שאני אבחר להשקיע את כל התקציב שלי בקידום אורגני או בפרסום באינסטגרם וזה מה שיקפיץ אותי ויגדיל את הטראפיק של הגולשים אליי.

    לאחר שנבין אתכם, את המטרות שלכם ואת מאפייני העסק שלכם לצד הסתכלות על ערכי המותג, נוכל להבין איפה הכי כדאי לשווק אתכם ואיזה תהליכים יתרמו לכם מבחינה עסקית.

    רוצים לשמוע עוד על קידום עסקים באינטרנט? דברו איתנו >>

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך