וואטס אפ ביזנס

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    שיווק בוואטסאפ

    צור קשר

     

    איך לשווק את העסק שלך דרך הוואטסאפ ?

    וואטסאפ זו רשת חברתית שמטרתה שליחת הודעות חינמיות וביצוע שיחות טלפון. נכון ל 3.3.20 וואטסאפ תומכת בלמעלה משני מליארד משתמשים בכל העולם. הורים יכולים לדבר עם ילדיהם, חברים יכולים לתקשר עם חברים בכל העולם ובכל רגע נתון, ועסקים יכולים לצמוח ולנצל הזדמנויות עסקיות בתקשורת קלה ופשוטה עם הלקוחות שלהם.  וואטסאפ נקנתה ב 2014 ע"י פייסבוק ומאז כוחה השיווקי הלך וגדל. האפליקציה הפכה במהירות שיא לנפוצה בכל העולם ובפרט בישראל. מה הדבר הראשון שאתה עושה כשאתה קם בבוקר?  התשובה ברורה, בודק את הוואטסאפ. בוא נודה על האמת, אנחנו בודקים את הוואטסאפ לפני השינה, ופותחים את הבוקר עם קפה וואטסאפ. ולכן שיווק בוואטסאפ מתבקש ויכול לסייע מאד למכירות של החברה.

    כמה עובדות מעניינות על הוואטסאפ:

    • משתמש פותח את הוואטסאפ בממוצע כ 23 פעמים ביום רגיל
    • 99% אחוזי פתיחה לכל הודעה!
    • מגע אישי ופרסונלי עם הלקוח  – יוצר קשר חם עם הלקוחות
    • אפשרות שיתוף הוואטסאפ באתר העסק שלכם עם  QR קוד
    • נכון להיום יש למעלה מ 2 מיליארד משתמשים בוואטסאפ בעולם

    אז איך אפשר להשתמש בוואטסאפ כפלטפורמה שיווקית יעילה ונוחה לקידום העסק שלך?

     

    וואטסאפ במחשב:

    הורידו את האפליקציה למחשב הנייח שלכם, זה יסייע לכם מאד בעבודה בהעברת קבצים/תמונות ומסמכים. אם תלמדו להשתמש נכון בוואטס אפ תקצרו באופן משמעותי את התקשורת מול הלקוחות שלכם, ספקים וקולגות. היתרון הגדול של הוואטסאפ, זו הזמינות של האנשים, אתם שולחים בקלות והמהירות את ההודעה וכך גם מקבלים במהירות את התשובה.הוואטס במחשב מאפשר להיות אפקטיביים יותר בעבודה, הוואטסאפ פתוח בצמוד לחלונות האחרים וכך ניתן הקלות ובמהירות לקבל כל שיחה עסקית.

    רשימות תפוצה ללקוחות/ ספקים

    וואטס אפ מאפשרת לבנות רשימות תפוצה לפי תחומים/נושאים ובכך לשלוח בלחיצת כפתור הודעה אחת לתפוצה רחבה (עד 256 נמנעים נכון להיום). היתרון הגדול בבניית רשימות התפוצה הוא בכך שההודעה מגיעה באופן ישיר מהמספר שלך לנמען ושאר הלקוחות אינם יכולים לראות האחד את השני ואינם יכולים להגיב .

    רשימות תפוצה לוואטס אפ

    שיווק דרך רשימות תפוצה בוואטס אפ

     

    שיווק בוואטסאפ דרך אנשי הקשר

    בוואטס אפ הולך וגדל השיווק דרך רשימת הלקוחות ואנשי הקשר בטלפון הפרטי שלכם. למעשה שיווק בוואטסאפ נעשה דרך אנשי הקשר עצמם. זה שיווק חכם וצעיר שמאפשר ללקוח להפיץ בין חבריו את ההודעה (עם המסר השיווקי) ובתמורה יקבל מתנה מדליקה. דוגמא לכך ניתן לראות בחברת ספורט ידועה בעולם (אדידס) שמשתמשת בוואטס אפ בצורה חכמה בשיווק דרך חברים. אדידס בנתה קמפיין שיווק וואטסאפ סביב יום ההולדת ה 96 של המותג, היא חילקה 3100 זוגות נעליים וחולצות למי שישתף את הפוסט עם 20 מחבריו או עם 5 קבוצות שבהן הוא חבר. השיווק הזה חכם מאד ומבוסס על שיווק בין חברים. כלומר אם אני המלצתי לחבר על אדידס כנראה ההמלצה שלי אמינה ונכונה. שיווק דרך המלצות חברים הינו הרבה יותר איכותי מפרסומת שמקבל הגולש באופן שרירותי ברשתות החברתיות.

    שיווק חכם דרך וואטס אפ

    שיווק דרך חברים בוואטס אפ

    פרסום בוואטסאפ

    כדי ליצור פרסום בוואטסאפ, אנחנו ממליצים לבנות קישור ייעודי בוואטסאפ ולפרסם את הקישור בכל הרשתות החברתיות שאתם פעילים. איך ליצור קישור בוואטסאפ? נכנסים לוואטאפ ביזנס – הגדרות  – כלים עסקיים. הקליקו על קישור קצר והעתיקו את הקישור. את הקישור ניתן לשלוח באופן ישיר ללקוחות, לצרף לפרסום בפייסבוק או לכל פוסט בכל מדיה חברתית שתבחרו.

    לסיכום,

    חברת swanet פיצחה את השיטה איך לעשות שיווק בוואטסאפ . זו שיטה חכמה צעירה וסופר עכשווית שתגדיל באופן משמעותי את המכירות בחברה שלכם. הוואטסאפ מהווה היום כלי חדשני לשיווק צעיר ומקצועי דרך החברים באנשי הקשר של הטלפון הפרטי שלכם. אפשרויות השיווק בוואטסאפ רבות ומגוונות והתוצאות מעולות. אחוזי הפתיחה של ההודעות בוואטסאפ מגיע לכ 99% כך שהחשיפה לכל מסר שיווקי מאד מאד גדולה. אנחנו ממליצים בחום לשלב בתכנית השיווק השנתית גם שיווק דרך הוואטסאפ, אתם תברכו על כך!  אם אתם רוצים ללמוד איך לעשות שיווק בוואטסאפ  אתם מוזמנים לפנות אלינו בוואטסאפ או בצור קשר.

     

     

     

     

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך