מיתוג עסקי לחברות

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    קרן השקעות – שיווק דיגיטלי

    צור קשר

    ליווי וייעוץ שיווקי לרכישת חברות בארץ ובעולם

    קרן השקעות מאפשרת למנהליה להשקיע כסף של משקיעים ולקבל אחוז מסוים מהרווחים של העמיתים בקרן. בפועל קרן ההשקעות מאפשרת לכל הצדדים השותפים שלה ליהנות מרווחים.  

    קרן ההשקעות מבצעת מעקב אחר חברות עם פוטנציאל רכישה, מחקרי שוק, מחקרי מתחרים, רווחי החברה, נכסי החברה וכו'. בדר"כ מתקיימות פגישות רבות בהן בוחנים את איכות המוצרים –  בדיקת לקוחות החברה,  שווי השוק ועוד . אחד הפרמטרים המתפתחים בעולם זה המיתוג של החברה, המעמד של החברה מבחינה מיתוגית(ויזואלית) ומעמד החברה מבחינה דיגיטלית . 

    בדיקת הנכסים הדיגיטליים של החברה 

    חלק חשוב מאד במעמד החברה הוא ערך המותג מבחינת התדמית שלו בעולם דיגיטלי. בחינת הנכסים הדיגיטליים ופוטנציאל השוק בכל תחומי הדיגיטל. האם ניתן למכור את המוצר אונליין? האם יש נכסים דיגטליים לחברה? כמה כניסות לאתר ? האם המתחרים מוכרים אונליין? האם המתחרים משווקים אונליין? כמה כסף מושקע בתחומי השיווק אונליין? מה שווי השוק ? וכמה הביטויים הרלוונטים לחיפוש מוצרי החברה תחרותיים בגוגל ? 

    כל השאלות הללו ועוד משמעותיות מאד בעידן הדיגיטלי של ימנו. בבואכם לבחון רכישות של חברות, חשוב מאד להבין את גודל השוק בתחום האונליין. הפוטנציאל הדיגיטלי הוא עצום! ואם יש הזדמנות לבצע שיווק אונליין שווה להבין זאת הרבה לפני שמבצעים את הרכישה. 

    ההשקעה הכספית בדיגיטל מגיעה לעיתים למיליוני שקלים . לא תמיד מקבלי ההחלטות בחברה מבינים את פוטנציאל ההחזרה עבור ההשקעה. לעיתים שווה מאד להשקיע אך לעיתים כדאי להימנע או לחילופין להשקיע באופן מתון ובהתאמה לשוק הרלוונטי. 

    קרן השקעות שיווק בדיגיטל

    שיווק דיגיטלי לעסקים

    מעמד החברה מבחינה מיתוגית  – מה הכוונה? 

    לעיתים נרכשות חברות ותיקות ומסורתיות מאד שלא הושקע בהן תהליך מיתוג ובניית מותג מודרני. בניית מותג חזק ומודרני ממצב את החברה במעמד גבוהה, שאף לעיתים מהווה יתרון על פני המתחרים. בדיקת ערך המותג טרם רכישת החברה יתרום באופן משמעותי להחלטה אם לקנות את החברה. 

    מיתוג אונליין לחברות חדשות

    מיתוג אונליין

    הנסיון שלי כמנהלת שיווק למעלה מ 15 שנים וכמנהלת דיגיטל ב- 5 השנים האחרונות , מאפשר לי ולצוות העובדים לבדוק ולבחון את ערך החברה מבחינה דיגיטלית תוך ביצוע מחקר שוק, הן של המותג והן של הנכסים הדיגיטליים שלו. 

     האם כדאי להשקיע בדיגיטל? איפה משקיעים המתחרים? וחשוב מכל מה פוטנציאל השוק בתחום השיווק הדיגיטלי? על כל השאלות הללו ועוד נשמח לענות –  השאירו פרטים באתר 

     

     

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך