רותם קרמין יוחנן

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    רותם קרמין יוחנן

    חברת swanet
    צור קשר

    קצת עליי

    מיד עם שחרורי מצה"ל, נפתחה בפניי הזדמנות והוצע לי לעבוד כמנהלת לשכת הקונסול בשגרירות ישראל בוושינגטון.

    הפרפרים בבטן וההתרגשות העצומה גרמו לי להבין שזה הדבר הנכון עבורי. ויתרתי על הטיול הגדול וטסתי לוושינגטון המדהימה.

    עבדתי כשנתיים בתפקיד מאתגר בלשכת הקונסול, ניהלתי את ביקורי ראש הממשלה ושרים בכירים, מסיבות עיתונאים ואירועי השגרירות בבירה האמריקאית.

    העבודה המרתקת והמפגשים עם אנשים מכל העולם, גרמה לי להבין שאני רוצה להתפתח ולהתקדם בעולמות השיווק בחברות גלובאליות.

    וכך עם שובי לארץ ולאחר שסיימתי את לימודי האקדמיים, עבדתי בחברות גלובאליות במחלקות השיווק.

    ניהלתי מאות שיחות עם מנהלי שיווק בכירים, ספקים ולקוחות מהארץ והעולם וכך למדתי את יסודות השיווק והתקדמתי לתפקידי ניהול בכירים.

    העבודה היומיומית והבסיס החזק שבניתי הקנה לי את הידע הרב(שלא ניתן לקבל בשום אוניברסיטה) והראייה המערכתית בבניית אסטרגיה שיווקית, בניית תקציב ותכנית עבודה שנתית.

    עם התפתחות הדיגיטל והפרסום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש, הכנסתי את תחום הדיגיטל כחלק מבניית תכנית השיווק הכללית של החברה בה עבדתי, והתאהבתי בעולם הדיגיטל שבו אתה לא חייב לטוס כדי לעבוד בשיווק באינטרנט!

    יצאתי ללימודי דיגיטל במיטב בתי הספר שמלמדים את המקצוע בארץ,  וכעבור כמה שנים בתחום וניהול של מאות קמפיינים בדיגיטל, פתחתי את Swanet .

     

    תהליך העבודה

    בסוכנות הדיגיטל-Swanet מאמינים בתהליך. קודם כל אנו עוברים עם הלקוח שלב היכרות, הקשבה והתעמקות בו, במוצריו ובמאפייניו הייחודיים. לאחר מכן ממשיכים ובוחנים את קהלי היעד, המתחרים בשוק והיעדים הרצויים ובונים אסטרטגיית שיווק מקיפה המתאימה במיוחד לצרכיו של כל לקוח. לאחר גיבוש תכנית עבודה מחודדת בשיתוף מלא עם הלקוח , אנו בונים את תדמית המותג ומיישמים את התכנית תוך ביצוע תהליכי אופטימיזציה לתוצאות והמרות מעולות ושמירה על מעוף מתמשך ויציב.

     

    שיווק 360 – הכל תחת כנפינו

    את האסטרטגיה אנו פורטים בשילוב אופליין ואונליין בהתאם לתוכנית העבודה האפקטיבית ביותר עבור כל לקוח וסיטואציה בשוק ובשימוש בכל הפורמטים הרלוונטיים ביותר במדיה הדיגיטלית והמסורתית כאחד. בעולם מחובר ודינמי בו יש שחקנים רבים, בניית התדמית של כל לקוח ע"י תכנית עבודה מדויקת ומחושבת, הרבה הקשבה ,תשומת לב, יצירתיות ופיצוח קריאייטיבי נכון בכל הכלים השיווקיים, הינה קריטית להצלחת המוצר ולשמירה על שמו בשוק.

     

    ציפור קטנה , ציפור גדולה.

    מטרתנו להיות הרוח המביאה איתה מעוף והצלחה למותג שלכם. עוצמת הרוח כמובן משתנה בהתאם למבנה של כל לקוח. סוכנות Swanet מספקת פתרונות לחברות מובילות , חברות קטנות , סטארטאפים וחברות גלובאליות בארץ ובחו"ל. האסטרטגיה המתגבשת והכלים השיווקיים הנבחרים משרתים בצורה הנכונה ביותר את הלקוח בהתאם לצרכיו, גודלו ותקציביו.

    נשמע מעניין? נשמח להגיע לפגישה ולשמוע ממכם איך אנחנו יכולים לעזור .

     

     

     

     

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך