פרסום בפייסבוק לעסקים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    פרסום בפייסבוק לעסקים

    צור קשר

    הקידום בפייסבוק משתנה ומתעדכן כמעט מידי יום, פרסום בפייסבוק לעסקים קטנים וגדולים מציע מגוון רחב של אפשרויות בהתאמה למותגים קטנים וגדולים, חברות בראשית דרכן וחברות מבוססות ומוכרות.

    הכלים הפרסומיים של פייסבוק מאפשרים בניית תכנית פרסום המתאימה למגוון רחב מאד של חברות. החשיפה האורגנית של פוסטים בעמודים העסקיים הולכת ויורדת, ולכן קידום ממומן ופרסום בתשלום הפך להיות חיוני בקרב חברות שקהל העוקבים שלהן נמצא בפייסבוק.

    קידום אורגני בפייסבוק

    הקידום האורגני בפייסבוק, תורם לקידום המותג בדרכים רבות. הדף העסקי צובר עוקבים והפוסטים האורגניים עשויים לעניין את האוהדים בדף ובכך לייצר תגובות ושיתופים ללא כל השקעה. הפוסטים האורגניים שמתפרסמים בעמוד העסקי יוצרים את הקשר עם הקהל שעוקב אחרי המותג, ומאפשר שיח בין החברה ללקוחות שלה.

    הדף העסקי מאפשר יצירת שיחה במסנג'ר ומתן מענה ללקוח בכל שעה ולכן יש לו יתרון גדול!

    בנוסף פרסום עסקים בפייסבוק – פרסום אורגני מאפשר לפרסם המלצות של לקוחות , ממש ללא פילטרים, פרסום המלצה שזה עתה נשלחה במייל או בהודעה, המלצות של לקוחות מורצים מהווים כל שיווקי אדיר לחברות.  האינטראקציה שהפוסטים האורגניים יוצרים, מהווה פרסום אפקטיבי חינמי .

    הקידום האורגני חשוב מאד, אך החשיפה האורגנית הולכת וקטנה ולכן השימוש בפרסום פייסבוק ממומן ופרסום בפייסבוק לעסקים הפך להיות כמעט חיוני לכל חברה שקהל הלקוחות שלה נמצא בפייסבוק.

    פרסום ממומן בפייסבוק באמצעות קמפיין ממומן

    קידום בפייסבוק באמצעות מנהל המודעות – באמצעות מנהל המודעות אפשר ליצור קידום בפייסבוק עם מטרות שונות לכל קמפיין ובחירת קהלים מדוייקים עבור כל מותג והקהל הרלוונטי שלו.

    אנחנו ממליצים ליצור מספר מודעות בכל קמפיין ולבדוק את האפקטיביות של כל מודעה. בנוסף ניתן להגדיר קהלים לפי רשימות ומידע שיש בידי חברה, כך למשל רשימת מיילים של מתעניינים שהעסקה לא נסגרה איתם, ניתן לבצע קמפיין ייעודי לרשימת הספציפית ולעניין את הלקוחות במוצר שהתעניינו בעבר וטרם רכשו. השימוש ב custom audiences מאפשר תכנון אסטרטגי וממוקד עבור הקהל ומגדיל באופן משמעותי את האפקטיביות של הקמפיין.

    רימרקטינג – הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לסגירת עסקאות.

    רימרקטינג מאפשר לנו לפנות לכל מי שביקר באתר, כל מי שהוסיף לסל ובסוף נטש את העגלה, כל מי שהשאיר פרטים, וכל מי שקרא כתבה בבלוג. לנו כמשווקים יש את היכולת לבנות את הקמפיינים בהתאם ליעדים ולמשך השיווקי שהגדרנו וליצור קמפיינים ייחודיים עבור כל קבוצה.

    הרימרקטינג מניב את התוצאות הטובות ביותר ROI  – הגבוהה ביותר בפרסום בפייסבוק.

    לסיכום,

    ישנן דרכים רבות ומגוונות לפרסום בפייסבוק, כולל קמפיין ממומן בפייסבוק שיהיה יעיל ומומלץ מאד לשלב בין האפשרויות ולתכנן מראש את הפרסום והתקציב בכל קמפיין.

    רוצים לשמוע עוד על פרסום ושיווק בפייסבוק? דברו איתנו >>

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך