שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    שיווק דיגיטלי לעסקים

    צור קשר

     

    שיווק דיגיטלי לעסקים הוא שם כולל למגוון רחב של פלטפורמות, תהליכים ושיטות שמאפשרות לנו לקדם את העסק, המותג או הארגון שלנו באמצעים טכנולוגיים דיגיטליים. לכל עסק תתאים שיטת שיווק שונה בהתאם לגודלו, קהלי היעד אליו הוא פונה, השירותים אותו הוא מציע וכמובן הדרך שבה הוא בוחר למתג את עצמו. לפני שנציג בפניכם את כל היתרונות של שיווק דיגיטלי נכון, חשוב להכיר את הפלטפורמות השונות.

    אילו פלטפרומות מובילות קיימות לשיווק דיגיטלי לעסקים?

    למעשה יש מגוון רחב של שיטות לשווק את העסק שלנו. למשל, יש שיטה הנקראית קידום ממומן ובאמצעותה אנו מקימים פרויקט המבוסס על קהלי יעד ומילות מפתח ופועלים לפי תקציב חודשי קבוע וברור. יש את שיטת הקידום האורגנית הדורשת מאיתנו להקים אתר תדמית מקצועי או חנות ויראטולית. ניתן לקדם ולשווק את העסק שלנו ברשתות החברתיות שתפסו תאוצה אדירה בשנים האחרונות, בניוזלטרים, בווטצ‘אפ ובעוד מגוון דרכים.

    למעשה, נהוג לחלק את העולם השיווקי לשני תחומים: אורגני וממומן. התהליכים האורגניים נשענים על התכונות האלגוריתמיות של מנוע החיפוש והרשתות החברתיות. קידום ושיווק אורגני דורש מאיתנו להשקיע בכתיבה תוכן ולתחזק את העמודים ברשתות החברתיות באופן פעיל. לעומת זאת, שיווק לעסקים באופן ממומן דורש פחות השקעה בהיבט של זמן, הוא עולה לרוב יותר והוא מבוסס על קשרים שנוצרים בין הלקוחות לבין הפלטפורמות בהן אנו נוכחים.

    יתרונות מרכזיים לשיווק דיגיטלי לעסקים

    1. חשיפה – שיווק דיגיטלי לעסקים עוזר לנו לפרסם ולשווק את העסק שלנו ובכך מאפשר לגולשים לאתר את העסק בשרתי החיפוש בצורה ממוקדת, יעילה ואפקטיבית.
    2. מייצר קרבה- שיווק דיגיטלי לעסקים עוזר לנו להציג בפני הגולשים שלנו איך אנחנו שונים ומיוחדים בהשוואה למתחרים. הפלטפורמות השונות מאפשרות לנו למקד את התועלות והיתרונות שלנו בהתאם לקהל היעד ולהציג פתרון לכל בעיה באופן מוחשי וויזואלי.
    3. מידע חשוב ורלוונטי- שיווק דיגיטלי לעסקים מאפשר לנו לעדכן את קהלי היעד שלנו במידע חשוב כל הזמן ולהישאר מעודכנים. מבצעים, תחרויות, כל אלה חשובים ליצירת עניין והגדלת החשיפה.
    4. תגובות לייקים ומה שביניהם- השיווק הדיגיטלי נותן במה ללקוחות שלנו לשאול שאלות, לשתף אותנו לחברים שלהם, לבצע פעולות כמו תיוגים ולייקים. ככה למעשה אנחנו יכולים לבנות סוג של קהילה סביב המותג שלנו.
    5. נגישות – השיווק הדיגיטלי נגיש לכל אחד ואחת מאיתנו. זה משהו שכולנו יכולים לעשות בלחיצת כפתור, רק חשוב לקבל הכוונה נכונה ולעשות את הדברים בהיגיון שלא לגרום לנזק.

    חברת SWANET – בונים מודל שיווקי מנצח

    למרות שמדובר באחד התחומים הכי חשובים המהווה בסיס קיום לכל עסק, עדיין, לא כל אחד יודע איך לעשות את זה ולפעמים משהו שם מתפסס בדרך. למה? בעיקר בגלל שילוב בין ריבוי הערוצים לבין חוסר ידע. חברת SWANET פיתחה שיטה ייחודית המאפשרת לקדם עסקים בכל שלב שבו הם נמצאים ולייצר חשיפה אדירה בפלטפורמות השונות. התהליך כולל אפיון של בית העסק, הבנה מעמיקה המבוססת על שאלות שהוכיחו את עצמן פעם אחר פעם ולא פחות חשוב בניית אסטרטגיה שיווקית התואמת את מאפייני וצרכי העסק. לחברה צוות מומחים, כל אחד בתחומו וביחד אנחנו מנצחים על התזמורת הנקראית שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים וגדולים.

    רוצים לשמוע עוד על מה זה שיווק ופרסום דיגיטלי מקצועי ותהליכי השיווק שלנו? כל שנותר לכם לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לעזור לכם להמריא את העסק שלכם לכיוונים שלא חלמתם עליהם ולייצר עבורכם חשיפה אדירה ומעגל שלם של לקוחות חדשים. לכם נשאר פשוט להיות מצוינים במה שאתם עושים ולהשאיר את כל השאר לנו.

    רוצים לשמוע עוד על שיווק דיגיטלי לעסקים? דברו איתנו >>

     

     

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך