בניית אתרים לעסקים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    ינו 06

    בניית אתרים לעסקים – למה, איך ומה זה בכלל נותן לי?

     

    רובנו מעבירים אחוז לא מבוטל מהיום שלנו מול המסך. אנחנו בודקים מידע, מחפשים מוצרים או שירותים להם אנו זקוקים, גולשים ברשתות החברתיות ועוד.

    לא משנה לשם איזו מטרה אתם מבצעים את החיפוש שלכם העובדה היא כזו: בעל מקצוע או בעל עסק שיש לו אתר אינטרנט עסקי רציני ואיכותי בו מופיע בדיוק המידע שאתם מחפשים, כנראה יקבל אצלכם יותר תשומת לב מכזה שאין ברשותו אתר. אחת השאלות שנשאלות בהקשר הזה פעם אחר פעם, היא מי בכלל צריך אתר אינטרנט? והתשובה לשאלה זו היא כולם. עסקים קטנים, בינוניים או גדולים, פרילנסרים וחברות בינלאומיות.

     

    בניית אתרים לעסקים קטנים – לבד או בעזרת בונה אתרים?

    בעלי עסקים קטנים מתלבטים האם עליהם לבנות את האתר שלהם בעצמם או שמא כדאי להם לפנות לחברה מקצועית שתעשה זאת עבורם. הנה כמה סיבות מדוע מומלץ לפנות לחברה מקצועית שתסייע לכם בתהליך בניית האתר:

    1. תהליך הבניה משפיע באופן ישיר על הקידום – חברה שיודעת גם לבנות אתרים וגם לקדם אותם, יש לה יתרון ניכר על פני המתחרים. קיים קשר ישיר בין בניית האתר לבין תהליך הקידום שמתחיל רק אחר כך. למשל, אתרים הבנויים על מערכת וורדפרס הרבה יותר נוחים לקידום אורגני.
    2. ידע, ידע ועוד פעם ידע – זה נכון שיש אלפים אם לא עשרות אלפי מדריכים וסרטונים שדרכם ניתן ללמוד איך לבנות אתר. ועדיין, לא משנה כמה תחפרו, תקראו ותחקרו את הנושא לעומק, בסופו של דבר האתר שלכם לא ייראה אותו הדבר אם נשווה אותו לאתר, שבנה מישהו שכל מה שהוא עושה זה רק לבנות ולשווק פלטפורמות בדיגיטל . אפשר להשוות את זה לכל תחום אחר אבל תנסו לדמיין את זה ככה: סושי שאתם אוכלים במסעדה יפנית מסורתית לעומת כזה שאתם מכינים בבית. מתחברים לדוגמא?
    3. בניית אתרים לעסקים – זה לא רק אתר, זו אסטרטגיה שלמה – אי אפשר לבנות אתר אינטרנט תדמיתי מקצועי בלי לתכנן לפני זה את התהליך כולו. זה פשוט לא עובד כמו שצריך. בפועל, לפני שאנחנו בכלל מתכננים את בניית האתר אנחנו צריכים לחשוב הרבה קדימה. מי קהל היעד שלי, לאן אני מכוון, מה המטרה של האתר – התייחסויות כאלה ועוד נוספות הן חלק בלתי נפרד מהתהליך ובסופו של דבר עושות את ההבדל מעוד אתר ברשת לאתר מוביל שמוביל להגדלת אחוז המכירות שלנו.

     

    בניית אתר לעסק – טיפים שאתם חייבים להכיר

    1. קהל יעד – שאלו את עצמכם למי האתר שלכם פונה ואפיינו את קהל היעד.
    2. מיקוד נושאים – התמקדו במוצרים ובשירותים שאתם מציעים ללקוחות וספקו מידע רלוונטי לגולשים.
    3. התאמה לכל סוגי המסכים – סופר קריטי לתהליך הקידום ומקטין משמעותית אחוזי נטישה.
    4. אחסון – חשוב לאחסן את האתר בשרת בטוח ומהיר.
    5. עיצוב – השקיעו בעיצוב של האתר, משם הכל מתחיל.

     

    לסיכום,

    בניית אתר עסקי/בניית אתרי תדמית  איננו עניין של מה בכך. הדבר דורש ידע מקצועי, ניסיון והבנה בתחום. אם אתם רוצים לשמוע עוד מידע על בניה וקידום פלטפורמות דיגיטליות, אנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר והמומחים של SWANET יצרו אתכם קשר ממש בקרוב.

     

     

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך