כפתור וואטסאפ באתר

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 01

    הכוח המטורף של כפתור וואטסאפ באתר שלכם

    כיום, חברות וארגונים רבים שמים דגש על שירות לקוחות יעיל ומועיל. אם בעבר היינו רגילים להמתין על הקו שעות או לחפש בנרות את מספר הטלפון של שירות הלקוחות של החברה, כיום אנחנו יכולים בקליק אחד להגיע ולקבל מענה על כל השאלות שלנו.

    בשנים האחרונות עסקים וחברות רבים הבינו כי הדרך היעילה ביותר לשרת את הלקוחות שלהם היא באופן שיהיה עבורם נוח ומה יותר נוח כיום מאפליקציית המסרונים החינמית וואטסאפ. בעזרת הוואטסאפ שירות הלקוחות עלה מדרגה, שכן לא צריך יותר להמתין על הקו וברגע שנציג שירות לקוחות מתפנה אלינו הוא ישר שולח לנו הודעה למכשיר הסמארט פון ואנו מתחילים לנהל איתו דיון בהתאם לצורך.

    כפתור וואטסאפ באתר כולם מרוויחים

    מבחינתנו הדבר נוח לא רק בהיבט שאין סיבה ממשית להמתין על הקו ולשרוף זמן יקר, אלא אנו יכולים לעשות דברים אחרים בזמן שאנחנו ממתינים לנציג כמו שיחות טלפון אחרות, מיילים ופעולות נוספות הקשורות לעבודה וגם נוכל לענות בקלות יתרה באמצעות מסרון ולא צריך לעזוב פגישה באמצע או לנתק שיחה אחרת בכדי לשוחח עם הנציג.

    לכן, יותר ויותר עסקים עם אתר משלבים כפתור וואטסאפ בעמוד הבית עצמו, כאשר הלקוחות רק לוחצים על הכפתור הזה ומיד נפתח צ׳אט עם נציג שירות הלקוחות בו תוכלו להשאיר פרטים ראשונים ולהמתין למענה של הנציג. הדבר מזרז ומייעל גם תהליכים בתוך החברות והארגונים שכן יש ביכולתם של הנציגים לסגור את הפנייה מהר יותר בעזרת שליחת מסמכים דרך הוואטסאפ ומתן מענה זריז על מירב הפניות.

    שירותי וואטסאפ נוספים כדאי להכיר

    השימוש בוואטסאפ הפך לנרחב עוד יותר ופרט לשירות לקוחות חברות רבות משתמשות בפרסום בקבוצות וואטסאפ ובדיוור בוואטסאפ. האפליקציה הפכה לפלטפורמת שיווק נוחה, שכן בעזרתה כיום אנו מגיעים למירב הלקוחות הפוטנציאליים ומייצרים חשיפה.

    שיחות טלפון שיווקיות כמו גם מסרונים רגילים כבר לא מקבלים את אותה תשומת הלב שמקבלת הודעה בוואטסאפ ולכן הערוץ הזה הפך לרלוונטי מאוד בשנים האחרונות. באמצעות דיוור בוואטסאפ אנו יכולים להגיע לכמות גדולה מאוד של אנשים תוך זמן קצר מאוד כמו גם לקבוצות מאוד רלוונטיות למוצר שלנו במידה ואנו משתמשים בפרסום בקבוצות וואטסאפ.

    אנחנו ב SWANET מתמחים בקמפיינים דיגיטליים ובניהולם. בהתאם לאפיון העסק או המוצר שלכם נדע להתוות אסטרטגיה ארוכת טווח לניהול הדיגיטל שלכם בצורה חכמה, כזו שתוביל ללידים רבים והגדלת מאגר הלקוחות שלכם. הנסיון הרב שצברנו עם השנים עזר לנו להבין באילו כלים כדאי להשתמש על מנת למקסם את החשיפה היעילה של המוצר או החברה שלכם לקהל הלקוחות. אין ספק שכיום אחד הכלים היותר טובים לשימוש שעוזר למקסם את החשיפה היעילה בדיגיטל הוא שימוש באפליקציית הוואטסאפ שעזרה לעסקים רבים לקדם את עצמם.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך