אוטומציה בשיווק דיגיטלי

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אפר 20

    התוכנות המומלצות לאוטומציה בשיווק

    יש דבר מרכזי שחשוב לדעת בקשר לתוכנות מומלצות לאוטוציות בתהליכי שיווק – לא כל עסק או צוות צריך לעשות שימוש בכלים הללו. למי שכן צריך, בחירה של הפלטפורמה המתאימה לאוטומציה שיווקית צורכת מחשבה ולא מומלץ לקנות את הכלי All-in-one הראשון שאתם מוצאים. כדי לבחור את הכלי הנכון עליכם לפתור 2 דברים לפני: לדעת מתי העסק שלכם מוכן לחיבור אוטומציה ולהבין את הצורך שלכם ואת השימוש בכלי. 

    יותר מדיי משווקים צוללים לתוך הכלי לפני שהם יודעים אם הם צריכים אותו וכתוצאה מכך משלמים מחיר גבוה עבור כלי לא מנוצל. במאמר הזה אפרט לכם על מספר תוכנות מומלצות ביותר לביצוע אוטומציות ואינטגרציות בשיווק של העסק שלכם.

    1. Airtable

    Airtable היא פלטפורמה אונליין קלה לשימוש שמטרתה ליצור מיני מסד נתונים לעבודה משותפת בתוך ארגונים. ממשק המשתמש מאוד פשוט, צבעוני, ידידותי ומאפשר לכל אחד ליצור מסד נתונים תוך כמה דקות. אתם יכולים לארגן, לאחסן ולשתף פעולות המתבצעות ב-Airtable ורשימות של מלאים, מוצרים ועובדים. כל השימוש באייר טייבל מתבצע על המערכת עצמה ללא שימוש בקוד. 

     

    1. Integromat

    Integromat הוא כלי שמבצע אוטומציות לפעולות בעסק שלכם לפי מה שהגדרתם לו. הכלי הופך תהליכים ידניים לאוטומטיים ללא שימוש בקוד. Integromat מתחבר ל-API של תוכנות מסוימות ומפעיל תהליכים אוטומטיים בהם. אינטגרומט הפכה את ממשקי ה-API המסובכים לבלוקים פשוטים שניתן להזיז אותם ממש כמו drag & drop בתוך המערכת של אינטגרומט. בלוקים אלו ב-Integromat נקראים "Module" והפעולה עצמה המתבצעת נקראת "Scenario".

    1. Zapier

    Zapier הוא כלי ליצירת אוטומציות המאפשר לכם ליצור בקלות זרימות עבודה הכוללות אפליקציות, מערכות שוירותי אינטרנט נוספים ומוכרים. זאפייר משתמש בטריגר ופעולה פשוטה כדי ליצור פקודות אוטומטיות: אם X קורה אז Y מופעל. ניתן להתחיל לעבוד עם Zapier בחינם בחבילה בסיסית מצוצמצת אך מומלץ לרכוש חבילה בתשלום אם אתם מנהלים סוכנות או ארגון. 

     

    1. Hootsuite

    Hootsuite הוא כלי לניהול מדיה חברתית עם תכונות המסייעות בתכון, תזמון והפצה של פוסטים ברשתות החברתיות. בכלי של Hootsuite תוכלו למצוא פעולות כמו: תזמון אוטומטי של פוסטים, ניטור הרשתות החברתיות והעוקבים, דוחות על ביצועים של תוכן, ניהול משימות ועוד.  בכלי ניתן לפרסם בכמה רשתות חברתיות במקביל כדי לחסוך זמן והשימוש באנלטיקות של הכלי עוזר לכם לייצר דוחות מעמיקים על מה שקורה ברשתות החברתיות ובעיקר מה שמעניין אותו – מדד ה-ROI בהתאם למאמצים שאתם משקיעים בסושיאל לעומת ההכנסות שמגיעות מהפלטפורמות הללו.

    1. ActiveTrail

    ActiveTrail היא תוכנה לאימייל מרקטינג המציעה פתרונות ושירותים לשיווק דיגטלי מבוסס אוטומציות. ActiveTrail מציעה תבניות אימייל רספונסיביות, שיווק באוטומציה, שליחת SMSים, בניית דפי נחיתה, כלים לביצוע סקרים, כלים לאופטימיזציה, כלים לבניית רשימות תפוצה והגדלת מכירות בחנויות. ActiveTrail תומך במספר שפות, מסייע במספר אוטומציות מרכזיות באימייל מרקטינג ומספק דוחות מתקדמים.

     

    1. Flashy

    Flashy היא פלטפורמת שיווק ואוטומציה במייל המסייעת להגדלת העסק. הכלי עוזר לכם להגדיל את המכירות החודשיות, להזרים לקוחות חדשים ולגרום להם לרכוש מוצר או שירות. פלאשי מספקת כלים לניתוח והבנה של המבקרים והגולשים באתר וכיצד לתקשר איתם בזמן אמת לפי ההתנהגות שלהם והפעולות שלהם באמצעות פופאפים, מיילים, SMSים והתראות Push. הכלי של Flashy שולח מייל בצורה אוטומטית ללקוחות בהתבסס על ההתנהגות הייחודית שלהם במהלך הגלישה. מיילים מותאמים אישית ללקוח ממוקדים מאוד, משפרים את הקשרים של המותג עם הלקוחות ומגדילים הכנסות.

    1. MailChimp

    MailChimp זו פלטפורמה לאימייל מרקטינג וליצירת אוטומציות של מיילים. תפקידה העיקרי של מיילצ'ימפ הוא לשלוח ניוזלטרים ומיילים אוטומטיים כדי להגדיל את התוצאות העסקיות שלכם. שיווק אוטומטי באימייל מרקטינג מאפשר לכם להתחבר ללקוחות שלכם, לתקשר איתם, לבנות איתם מערכות יחסים משמעותיות ולטווח הארוך. שיווק בדואר אלקטרוני הוא קריטי לכל עסק וההחזר על ההשקעה באפיק שיווק הזה גבוה מאוד.

     

    1. Pipedrive

    Pipedrive הוא כלי CRM שנועד לעזור לצוותי מכירות קטנים לנהל תהליכי מכירה מורכבים או ארוכים. הכלי מאפשר לאנשי מכירות להתמקד בפעולות שסוגרות עסקאות ומייצרות הכנסה עבור העסק. Pipedrive נשלט באמצעות ממשק ויזואלי קליל לתפעול עם חווית משתמש ברמה גבוהה. ל-Pipedrive יש אפשרות לאינטגרציה חכמה עם תוכנות של אימייל מרקטינג, אפשרות למעקב אחרי יעדים ויצירת דוחות של ביצועים. פייפדרייב היא תוכנה מומלצת לאוטומציות מכיוון שדרך מערכת זו תוכלו לבצע פעולות אוטומטיות עבור הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם תוך כדי קבלת פירוט על הסטטוס של אחד מהלקוחות.

    לסיכום

    יש המון תוכנות פוטנציאליות ואפשרויות ליצירת אוטומציות למהלכי השיווק שלכם. אתם צריכים לבחור את התוכנות הנכונות עבור לעסק שלכם בהתאם למספר האנשים בצוות, המטרות העסקיות שלכם ומה התקציב עבור תוכנות אלו. אם תרכשו מערכות בגרסאות הפרו היקרות ביותר, התקציב שלכם עלול להיגמר מהר מהרגיל ולכן תשלמו רק עבור מערכות וחבילות שבהם תעשו שימוש ב-100%. השימוש בתוכנות לאוטומציה בשיווק הוא בלתי נמנע וביצוע פעולות בסיסיות באוטומציה מקצר לכם את זמני העבודה ואת השחיקה מעבודה שחורה.

    על הכותב

    אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום באינסטגרם בתשלום, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה Hosting ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך