שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    יול 30

    יועץ קידום אתרים – המפתח של העסק שלכם לעוף בגוגל

    כל בעל עסק מבין היום ויודע את החשיבות של בניית אתר וקידומו במנועי החיפוש, עם דגש על מנוע החיפוש גוגל בו גולשים רוב משתמשי הדיגיטל. ברגע שהאתר שלנו מקודם על בסיס אסטרטגיית קידום הגיונית וחכמה לאורך זמן, הדבר משפיע על הקידום עצמו ועל המיקומים של האתר שלנו במנועי החיפוש. במדריך הקצר הבא נציג בפניכם את התפקיד של יועץ קידום אתרים ואת החשיבות שלו בקידום אתרים במנועי חיפוש.

    יועץ קידום אתרים בניה או קידום של אתר או בניה וקידום אתרים

    יש שני סוגים עיקריים של לקוחות עסקיים בדיגיטל:

    1. עסקים שכבר יש להם אתר אינטרנט קיים וצריכים רק לקדם אותו ולבנות אסטרטגיית קידום לטווח הארוך. תהליך זה לרוב כולל מחקר מילות מפתח בו נבין את הביטויים ומילות המפתח שאנו רוצים לקדם בגוגל.

    2. עסקים שיש להם נכסים דיגיטליים, עמודים עסקיים ברשתות החברתיות,עמוד נחיתה, אבל אין להם אתר אינטרנט מוקדם.

    בניה וקידום אתרים מדוע זה כל כך חשוב?

    לדירוגים של האתר שלכם בגוגל יש השפעה חזקה מאוד בכל מה שקשור לפרסום ושיווק העסק שלכם. ככל שיותר ביטויי מפתח ומילים הרלוונטיות לתחום שבו האתר שלכם עוסק יופיעו בעמוד הראשון בגוגל, כך הפוטנציאל החשיפתי שאתם מקבלים גדל. היום רוב התנועה נמצאת באתרי האינטרנט, במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ולכן כדאי להשקיע זמן, אנרגיה ותקציבים לתהליך של בניית אתר וקידומו. עסק שלא עושה את זה נשאר מאחור ומשאיר מקום למתחרים.

    קידום אתרים במנועי חיפוש כלל מפתח!

    הדבר הכי חשוב בקידום אתרים, בעיקר בקידום SEO הוא להסתכל לטווח הארוך ולא לטווח הקצר. אתר אינטרנט הוא לא רק כרטיס ביקור המציג בפני הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים את שירותי העסק, אלא מדובר בנכס של ממש. ככל שהאתר שלכם יהיה מושקע, חזק, ותיק ומקודם בגוגל לטווח הארוך, ככה הפוטנציאל העסקי שלו גדל. בעתיד תוכלו להחליף קישורים, לבצע שיתופי פעולה עם אנשים מהתחום, להכניס מומחים כסוג של במה מקצועית ואפילו למכור את האתר שלכם בסכום כסף גבוה.

    בניה וקידום אתרים איך עושים את זה בכלל?

    לפני שבכלל מתחילים להתקדם, חשוב לפנות לחברה מקצועית ומנוסה המתמחה בבניה וקידום אתרים. בלי זה יהיה קשה מאוד להתחיל. זה נכון שיש היום לא מעט שיטות לבנות אתר בחינם כמו דרך מערכות קוד פתוח או סגור ולשלם רק על הדומיין והאחסון. זה גם נכון שיש שיטות חינמיות לקדם את האתר שלנו, כמו יצירת סרטונים ביוטיוב, פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק וקידומו באופן אורגני, הרשמה לגוגל ביזנס ועוד אבל זה לא תמיד מספיק.

    חברת קידום אתרים מקצועית עם יועץ קידום אתרים תדע להתאים לכם תכנית אסטרטגיית קידום התואמת את צרכי העסק על פי התקציב שלכם. התהליך כולל לרוב: בנית אתר אינטרנט בהתאם לצורך ועל פי כל קריטריוני הקידום הקיימים, מחקר מילות מפתח, כתיבת תכנים, הוספת סרטונים ותמונות, אופטימיזציה לאתר, בניית אסטרטגיה שיווקית לטווח הארוך ועוד. מומלץ לבחור חברה הפועלת בשקיפות מלאה מולכם ומציגה בפניכם את תוצאות הקידום חודש בחודשו ומקפידה להתעדכן בכל השינויים בתחום הקידום.

    רוצים לשמוע עוד על בניה וקידום אתרים? חברת SWANET היא בין חברות הדיגיטל המובילות בישראל עם שנים של ניסיון בתחום. המומחים שלנו ידעו לאפיין את העסק שלכם בהתאם לתחום שלו, לבנות עבורכם אסטרטגיית קידום, שיווק ופרסום מוכוונת קהל יעד ולהעיף את האתר שלכם גבוה בתוצאות החיפוש. לפרטים נוספים צרו איתנו קשר ונשמח לעזור. מיתוג, קידום, שיווק ופרסום בדיגיטל זה SWANET!.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך