מיתוג עסקי לחברות

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 16

    מומחה לשיווק באינטרנט – כיצד נדע שאנחנו בידיים טובות?

    פרסום, שיווק וקידום של עסק זה או אחר (כמו גם כל ארגון או מטרה אחרים) נעשה כיום יותר ויותר במדיה הדיגיטלית, ובאמצעות אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וכו'. על מנת להצליח להתחרות מבחינה שיווקית ולנצל את היתרונות הפוטנציאליים העצומים של רשת האינטרנט כזירה שיווקית, נדרש ומומלץ ביותר לעבוד עם מומחה לשיווק באינטרנט – איש/אשת מקצוע המתמחים בשיווק דיגיטלי לעסקים ופועלים בתור (או במסגרת של) סוכנות שיווק דיגיטלי. כיצד נדע לבחור מומחה לשיווק דיגיטלי טוב, אמין ומקצועי באמת, כזה שנוכל באמת לסמוך עליו כי הוא יודע מה הוא עושה וכי הוא מקדם אותנו ואת העסק שלנו בצורה אפקטיבית לטווח הארוך?

    פרמטרים מומלצים לבחירת מומחה לשיווק באינטרנט

    על פי אילו פרמטרים כדאי לבחור מומחה שיווק דיגיטלי, על מנת שנוכל להיות שקטים ורגועים כי אנחנו נמצאים בידיים טובות?

    ובכן, כדאי שאחד מהפרמטרים הללו יהיה מידת הניסיון של אותו בעל/ת מקצוע. שיווק באינטרנט כבר אינו תחום חדש (בן יותר מעשרים) , והידע שהצטבר בתחום זה הוא נרחב ומשמעותי ביותר. נרצה לוודא כי אותו בעל מקצוע המציג עצמו כמומחה לשיווק דיגיטלי אכן יהיה מנוסה ובקיא בתחום זה, ועם רקורד מוכח של הצלחה בשיווק וקידום של לקוחות שונים. אל תחששו לבקש המלצות ואף לפנות לכמה מלקוחותיו הקודמים ולקבל מהם ישירות את חוות הדעת שלהם. אם אכן מדובר במומחה מקצועי ואמין, אין סיבה שהביקורת של כמה לקוחות שונים לא תשקף זאת (חשוב לשאול כמה לקוחות, ולא רק אחד, מפני שלפעמים נוצר חיכוך מסוים בין הלקוח לבעל המקצוע, חיכוך אשר אינו בהכרח מעיד על רמתו המקצועית אלא נובע מסיטואציה מסוימת או סיבות אחרות אשר אינן רלבנטיות עבורנו).

    פרמטר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא סוג והיקף השירות שאותו מומחה מציע לכם. כאשר מדובר בשיווק דיגיטלי לעסקים, חשוב לקבל חבילה שלמה הכוללת את כל מה שהעסק זקוק לו מבחינה שיווקית – בנייה מקצועית וקידום אפקטיבי של אתר אינטרנט, יצירה וניהול של קמפיינים ברשתות החברתיות, שימוש בכל הרשתות הרלבנטיות (כולל רשתות חברתיות המתמקדות בעולם העסקים, דוגמת LinkedIn) במטרה שלא לפספס אף אחת מההזדמנויות המשמעותיות שהעולם הדיגיטלי מציע כיום, וכו'. בהקשר זה, מומלץ תמיד לחפש אחר אנשי מקצוע אשר עובדים במסגרת של סוכנות שיווק דיגיטלי – סוכנת כוללת לרוב כמה וכמה אנשי שיווק שונים, כמו גם עובדים נוספים המטפלים בצרכים ספציפיים של הסוכנות ולקוחותיה. כאשר עובדים עם סוכנות שיווק דיגיטלי מקצועית ואמינה ניתן להיות בטוחים כי אנחנו בידיים טובות שכן גם אם למומחה השיווק הספציפי עימו דיברנו חסרים ידע, הבנה או כלים כלשהם בתחום ספציפי הרלבנטי עבורנו, שאר אנשי המקצוע אשר עובדים איתו במסגרת הסוכנות יידעו כיצד לפצות על כך ולעשות עבורנו את מה שצריך בהקשר זה.

    כמובן שכמו בבחירה של כל שירות או בעל מקצוע אחר, גם כאן פרמטר חשוב נוסף הוא כמובן המחיר. כמה נהוג לשלם עבור שירותי שיווק בדיגיטל? זו שאלה רחבה אשר התשובה לה תלויה בסוג והיקף השירות עליו מסכימים שני הצדדים, משך תקופת העבודה המשותפת ועוד.

    במידה ומצאתם מומחה שיווק דיגיטלי אשר עובר את כל המבחנים שלכם ונראה לכם אמין ומקצועי, אל תהססו לשלם גם יותר ממה שמוצג כמחיר השוק. עדיף לשלם מעט יותר עכשיו על מנת להתחיל לבנות ולתפעל מערך שיווק דיגיטלי יעיל ומוצלח. זו הוצאה שתשתלם עבור העסק שלכם במהרה

    מחפשים מומחה לשיווק באינטרנט? רוצים לשמוע עוד על שיווק באינטרנט? דברו איתנו >>

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך