איך להדגיש בוואטסאפ - כל המידע

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 01

    מתקשים לתפעל את אפליקציית המסרונים ? הכל על איך מוסיפים איש קשר בוואטסאפ

    כיום כמעט ולא קיים אף אחד שאין לו על הטלפון החכם את אפליקציית המסרונים החינמית וואטסאפ. אין ספק שהאפליקציה הזו שינתה את חיינו בכך שהיא מאפשרת לנו לתקשר בקלות יתרה עם אנשים בארץ ובעולם, לשלוח תמונות ומסמכים בצורה הרבה יותר קלה מכל דואר אלקטרוני אך מעבר לכך היא מאפשרת לנו לשלוח מסרונים בקלות ובמהירות כאשר כל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט או לוייפיי.

    אנשים רבים מתקשים להוסיף אנשי קשר חדשים ולכן החלטנו להסביר לכם בקצרה איך מוסיפים איש קשר לוואטסאפ. אז התהליך הוא מאוד דומה להוספת איש קשר רגיל אך במקרים רבים אנשים לא מצליחים לשלוח מסרון לאדם אותו הוסיפו זה עתה. ברוב המקרים הבעיה טמונה במספר שהוספנו, שכן בוואטסאפ חשוב מאוד להקפיד על הוספת קידומת של המדינה על מנת שיהיה ניתן לשלוח את המסרון. לאחר מכן סגרו את האפליקציה ופתחו אותה מחדש.

    איך שולחים הודעה לכל אנשי הקשר בוואטסאפ?

    אחת השאלות שעולות פעם אחר פעם בהקשר של תפעול אפליקציית הוואטסאפ היא איך ליצור רשימת תפוצה בוואטסאפ? רשימה שמוגדרת כאחד הכלים האולטימטיביים לשמירת קשר עם מגוון אנשים מבלי לפתוח קבוצה.

    לעיתים ברצוננו לשלוח הודעה בתפוצה כלשהי מבלי לפתוח קבוצה חדשה כמו למשל להודיע דבר מה למספר רב של לקוחות, ואת זה אפליקציית המסרונים מאפשרת לנו בצורה מאוד קלה וידידותית.

    מה זה רשימת תפוצה בוואטסאפ ואיך מתפעלים אותה?

    כל שעלינו לעשות הוא לפתוח את האפליקציה ולבחור באופציה שנמצאת מתחת לשורת החיפוש והיא ״רשימת תפוצה״ או באנגלית “broadcast list”. לאחר מכן עלינו לכתוב את ההודעה שאותה אנו רוצים לשלוח לרשימת תפוצה כשביכולתנו גם לשמור על רשימת התפוצה במידה ומדובר בקבוצה קבועה של אנשים שאנו צריכים לתקשר איתם. הדבר אופטימלי בעיקר עבור עסקים גדולים וקטנים שרוצים לעשות שיווק בוואטסאפ ,  שצריכים לעדכן את הלקוחות שלהם במבצעים, שינויים כאלה ואחרים ועוד מגוון רב של דברים שהם רוצים להעביר ללקוחות שלהם.

    איך להדגיש בוואטסאפ?

    כאשר אנו מעבירים מסרון ללקוחות שלנו דרך הוואטסאפ לעיתים יהיה עלינו להדגיש את המסר או לפחות את החלק המרכזי של המסר כמו מבצע או מחיר שלא יחזור ולכן עלינו לדעת איך להדגיש בוואטסאפ. על מנת להדגיש מלל או משפטים מסויימים בהודעות וואטסאפ כל שעלינו לעשות הוא לבחור את המילה או המשפט אותו אנו רוצים להדגיש ולאחר שסימנו אותו ללחוץ עליו. כעת, יפתח לנו תפריט מעל המלל שבחרנו כאשר אחת האפשרויות תהיינה להדגיש את הטקסט ממש כמו בתוכנות המחשב המוכרות לכולנו.

    אנחנו בSWANET מתמחים בכל שיטות השיווק הדגיטלי לאור הנסיון הרב שצברנו במרוצת השנים בניהול קמפיינים בדיגיטל כולל בניית אסטרטגיה שיווקית. לפרטים נוספים אודות שיווק ופרסום באפליקציית המסרונית שכבשה את העולם, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך