השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוג 17

    עדיין לא עפתם על האינסטגרם ועל הכלים השיווקיים שבו: אינסטגרם מדריך לעסקים

    כיום אין עסק שלא משתמש בכלים דיגיטליים למטרות השיווק שלו כאשר לא נעשה רק שימוש באתר אינטרנט וקידום אורגני או קידום ממומן אלא גם שימוש ברשתות חברתיות כמו למשל הפייסבוק והאינסטגרם. השימוש באינסטגרם  הפך מאוד פופולרי בקרב עסקים לאור הסיבה שהוא מביא המון טראפיק רלוונטי לעמוד שלנו שמקדם מכירות או נותן לנו לידים וגם לאור העובדה שהוא פשוט ונוח לשימוש. לשימוש באינסטגרם כחלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק משמעות חשובה והוא מביא עימו יתרונות רבים שעל חלקם נדבר בשלב מאוחר יותר. במאמר הבא החלטנו לכתוב לכם אינסטגרם מדריך קצר  לאינסטגרם לעסק שיעזור לכם להשתמש בצורה טובה יותר בכלי הנהדר הזה.

    כיצד פותחים דף אינסטגרם עסקי?

    על מנת להתחיל לשווק את העסק שלכם גם באינסטגרם עליכם קודם כל לפתוח כמובן דף עסקי באינסטגרם. לפני כן, עליכם קודם כל לפתוח דף עסקי בפייסבוק שאליו תקשרו את העמוד העסקי שתפתחו באינסטגרם. לאחר שקישרתם בין שני העמודים הגיע הזמן להתחיל להגדיר את עמוד האינסטגרם שלכם בעזרת תמונת פרופיל מתאימה לעסק שלכם, כאשר זו תוכל להיות הלוגו של העסק שלכם, פרזנטור או מוצר מוביל ומוכר שלכם, הגדרת האודות, קטגוריית העסק ופרטי ההתקשרות עמכם והדבר החשוב ביותר, לינק לאתר האינטרנט של החברה שלכם.

    איך יוצרים אינטראקציה עם הלקוחות שלנו דרך אינסטגרם עסקי?

    אז לאחר שפתחנו אינסטגרם עסקי לעסק שלנו, הגיע הזמן להתחיל אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. את הקידום באינסטגרם אנחנו נעשה באמצעות העלאת פוסטים והעלאת סטורי, שהם למעשה סיפורים בתמונות או סרטונים. אותם פוסטים יכללו פרסומות של העסק או המותג שלנו, תמונות של מוצרים, הודעות על מבצעים או מוצרים ושירותים חדשים ועוד. מי שלמעשה יראה את אותם פוסטים שנעלה אלו הם העוקבים שלנו שכמובן יכולים להשאיר לנו תגובות לאינסטגרם על הפוסטים אותם העלנו כאשר המטרה שלנו היא מקסימום חשיפה.

    על מנת למקסם את רמת החשיפה לדף העסקי שלכם באינסטגרם, ניתן להשתמש בתיוגים או האשטגים. כך גם נקבל לייקים רבים וכמובן תגובות לאינסטגרם. במידה ואנחנו רוצים להגיע ליותר משתמשים נוכל לעלות קמפיין ממומן שבמסגרתו אנו נשלם כסף והפוסט שלנו יגיע למספר רב יותר של משתמשים שלאו דווקא עוקבים אחרי העמוד האינסטגרם העסקי שלנו אך זוהו על ידי הרשת בתור לקוחות פוטנציאליים.

    מהם היתרונות של פרסום באינסטגרם?

    1. טרגוט מעבר לרלוונטיות הבסיסית של הפרסום ברשת האינסטגרם לאור הטראפיק הרב שנמצא שם היום בעיקר בקרב אנשים צעירים זהו כלי שנותן לנו לשווק את העסק שלנו בצורה הרבה יותר חכמה. קודם כל  האינסטגרם יודע לעשות פילוח שוק ולשלוח את הפוסטים הממומנים שלנו להופיע בפיד של קהל היעד אותו הגדרנו מראש, כך שאנחנו לא מבזבזים כסף על שיווק לאוכלוסיות שאינן רלוונטיות עבורנו כמו באמצעי פרסום אחרים.
    2. ניתוח בנוסף אינסטגרם עסקי מקנה לנו גישה לכלי ניהול שנקרא אינסטגרם אנליטיקס שבאמצעותו ניתן לנתח בדיוק מי ראה את הפוסטים שלנו, את הסטוריז שלנו , מי עקב אחריכם בימים האחרונים ועוד מגוון רב של נתונים שכל תפקידם הוא לעזור לנו לנהל את העמוד העסקי שלנו בצורה חכמה יותר בדגש על ניהול קמפיינים ממומנים בצורה טובה שמאפשרת לנו לעשות התאמות לקמפיין תוך כדי ההרצה שלו ובכך למעשה למקסם את היעילות שלו ואת ההכנסות או החזר ההשקעה מהוצאות הפרסום שלנו.

    רוצים לשמוע עוד מידע על ניהול פרופיל עסקי באינסטגרם? צרו איתנו קשר והמומחים של SWANET יצרו אתכם קשר ממש בקרוב.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך