עדכון Bert כל מה שצריך לדעת

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 14

    עדכון Bert -איך צריך להיערך ?

     עדכון Bert

    לפני שלושה שבועות הציגה גוגל את Bert. מערכת קוד פתוח שמאפשרת לנו להבין את שאילות החיפוש בתוך המנוע. ראשי התיבות של Bidirectional Encoder Representations from Transformers משקפים שבעצם מדובר במערכת שיודעת לעבד שפה טבעית כלומר אותה שפה שאנחנו מדברים רק דרך המחשב.

     

    איך Bert משפיע על הקידום האורגני

    בעזרת עדכון bert גוגל יכולה לכוון בצורה טובה יותר את תוצאות החיפוש בהתאם למה שהגולשים מחפשים. חשוב להבין שעדיין המערכת נמצאת בהרצה וכרגע היא ממוקדת רק לשפה האנגלית. בעתיד, היא תעבור גם לשפות אחרות ותהיה אחת מהקריטריונים שהכי משפיעים על שאילות החיפוש. המערכת הזו טובה בעיקר לחיפושים מסוג Featured Snippets שמהווים את תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל והם פחות נפוצים בשפה העברית. המערכת עדיין לא משפיעה על המיקומים עצמם והסיבה לכך היא משום שהמטרה של התוסף היא בעצם למקד תוצאות ארוכות ושאלות, לאו דווקא חיפושים קצרים וממוקדים.

    מדוע גוגל הוסיפה את Bert?

    פעמים רבות הגולשים לא מנסחים את השאלה או את החיפוש שלהם בצורה מדוייקת. חלק מהפעמים הם פשוט לא יודעים עד הסוף מה רוצים להשיג בתוצאות החיפוש ובחלק מהמקרים זה פשוט בגלל שמופיעות שגיאות. יש כל מיני מילות קישור שיכולות לבלבל את האלגוריתם המובנה של גוגל כמו למשל for או and.

    מה הקשר בין  Bert לקידום אורגני?

    אחד הדברים הכי מורכבים בקידום אורגני הוא בכך שגוגל כל הזמן מבצעת עדכונים, שינויים ומשדרגת את האלגוריתם שלה. מדובר בתחום מאוד דינמי והתפקיד שלנו המקדמים הוא בין השאר להתעדכן בשינויים הללו ולבצע התאמות מתאימות. הדבר היחיד שאנחנו יכולים להמשיך לעשות הוא להזין את האתר בכמה שיותר תכנים איכותיים ולתת לקהל שלנו מענה מלא בכל מיני נושאים אשר נותנים מענה לשאלות כלליות. לאורך כל תהליך הקידום עלינו לחשוב איך אנחנו עוזרים לגולשים שלנו ומספקים להם את המידע שהם מחפשים בצורה הטובה ביותר. כמובן שזו הזדמנות לייעל את תהליך הקידום, להבין איפה בדיוק אנחנו עומדים, מה אפשר לשנות ולשפר באתר ומשם להתקדם.אנחנו כמקדמים צריכים ליצור ביטויים ארוכים יותר (זנב ארוך) כדי לנסות לנצל את היכולת של גוגל להבין טוב יותר את ההקשר. בנוסף זו הזדמנות טובה יותר להביא תנועה לאתר עם תוכן ממוקד ומסודר יותר.

     

    איך אנחנו נכנסים לתמונה?

    אנחנו ב- Swanet מאמינים קודם כל שקידום אורגני הוא תהליך. לאורך כל השנה אנו מבצעים עדכונים שוטפים, בוחנים את צרכי האתר מחדש במטרה לשפר את איכות תהליך הקידום ולגרום לתנועה גבוהה לאתר שלכם ולשיפור המיקומים במנוע החיפוש גוגל. אנו שואבים מידע מהימן מהרשת במטרה ללמוד את כל השינויים שגוגל עושה אחת לתקופה.

    בנוסף, לצד הקידום האורגני אנו מספקים עוד קשת רחבה של שירותים בעולם השיווק הדיגיטלי במטרה לספק מענה מלא לצרכים שלכם ולאפשר למותג שלכם להשתרש בדיוק במקומות הנכונות. לפרטים נוספים אודות הליך קידום אורגני ובניית אסטרטגיה שיווקית המתאימה לכם ולעסק שלכם, השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם במהרה.

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך