קידום באינטרנט לעסקים קטנים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 07

    קידום באינטרנט

     

    למעלה מ-80% מהאנשים שמבצעים רכישות ברשת האינטרנט מתחילים את תהליך החיפוש שלהם במנוע החיפוש Google. אין מה לומר קידום באינטרנט מבוסס בחלק גדול מהתהליך על האלגוריתם שעל פיו Google עובד. אבל זה ממש לא מספיק רק להכיר איך גוגל עובד. קידום אתרים באינטרנט חייב להיות מבוסס גם על אסטרגיה שיווקית הנבנית על הצרכים והמטרות של כל עסק בנפרד וניתוח השוק בו הוא שוחה.

    קידום עסקים באינטרנט – מה מתאים לי מה נכון לי?

    אתרי מסחר פרצו כמעט לכל תחום אפשרי בעולם בין אם זה נדל“ן, מסעדות, רפואה או תיירות. אז איך יודע אם עכשיו מתאים לי לבנות אתר תדמית או שאולי בכלל שווה לי להשקיע ביצירת פרופיל עסקי בפייסבוק? אולי האינסטגרם זה בכלל הערוץ שיביא לי הכי הרבה באז? בדיוק בשביל זה הצוות של SWANET נמצא כאן בשבילכם.

    רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט ולא יודעים מאיפה להתחיל? חברת SWANET גאה להציג בפניכם מטריית שירותים מקצועית הכוללת קידום אתרים באינטרנט, פרסום באינסטגרם, קידום ממומן בפייסבוק, קידום אורגני וממומן בגוגל, פרסום בלינקדין ועוד.

    כלים לקידום עסקים באינטרנט – כדאי להכיר !

    קידום אתרים באינטרנט מבוסס על כמה פלטפורמות מרכזיות.  הנה כמה נתונים מעולם השיווק הדיגיטלי, שכדאי להכיר. למעשה, 65% מהעסקים בוחרים לקדם את העסק שלהם דרך קידום אורגני. 55% מהעסקים בוחרים לבנות קמפיינים פרסומיים בגוגל ו-35% מהעסקים בוחרים את הרשת החברתית פייסבוק.  עוד נתון שחשוב לנו להציג בפניכם קשור שוב למנוע החיפוש Google. 94% מהגולשים בכלל לא עוברים לעמוד השני של תוצאות החיפוש בגוגל.

    כדי להגיע לשם עלינו לשלב קשת רחבה של טכניקות וכלים מעולם הקידום עליהם גוגל מבססת את תהליך הקידום של כל אתר ואתר המופיע ברשת החל מאתרי תדמית, דרך חנויות אי קומרס ועד אתרי מידע.

    קידום באינטרנט – זו לא הכמות, זו האיכות

    היופי בעולם הקידום באינטרנט הוא שיש לנו את היכולת למדוד את היעילות והרלוונטיות של כל אחד ואחד מהקמפיינים בהם אנחנו משקיעים כסף. כלומר עלינו להבין האם התנועה שמגיעה לאתר שלנו או לעמוד הפייסבוק שלנו או לאינסטגרם שלנו בכלל נחשבת לתנועה איכותית. האם התנועה הזו מומרת ללידים. האם היא מובילה לסגירת עסקה? אחת הטעויות שהרבה אנשים לא שמים אליה לב היא הרצון שלנו להביא כמו שיותר טראפיק. אנחנו אומרים זו לא הכמות, זו האיכות. מה שאנחנו מחפשים זו תנועה ממוקדת, הקונים שלי, הלקוחות שלי, הקהל שמעניין אותי וזה מה שמשנה.

    רוצים לשמוע עוד על קידום העסק שלכם ברשת האינטרנט? אנחנו כאן כדי למקד אתכם ולבנות עבור העסק שלכם תכנית שיווקית ממוקדת, יעילה וייחודית לעסק הספיציפי שלכם וזה בעצם מה שעושה את ההבדל. אנחנו מזמינים אתכם להשאיר את הפרטים שלכם באתר ונשמח לחזור אליכם לקביעת פגישה עסקית ללא כל התחייבות מצדכם. כי לעסק שלכם מגיע שיווק איכותי.

     

     

     

     

    2 תגובות

    1. ליאת הספר
      12/11/2019 בשעה 10:01 am · הגב

      קידום אתרים אורגני הוא בהחלט אוויר לנשימה לכ"כ הרבה עסקים,
      מדהים כמה הטראפיק ובהתאם גם ההמרות יכולות לעלות כשעושים קידום נכון ואפקטיבי.

      • רותם קרמין יוחנן
        14/11/2019 בשעה 10:33 am · הגב

        מסכימה איתך, זה קידום שלוקח יותר זמן אבל נשאר שנים! הכניסות לאתר עולות והלידים איכותיים. משמעותי מאד לעסק

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך