איך לפרסם באינסטגרם

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 25

    קידום באינסטגרם – למי זה מתאים?

    קידום באינסטגרם

    קידום באינסטגרם הפך לאחד התחומים הכי בולטים בעולם השיווק הדיגיטלי. כולנו רוצים שהתמונות או הסרטונים שאנחנו מעלים באינסטגרם יהפכו לכמה שיותר ויראלים, יגיעו לכמה שיותר גולשים וכך גם יגדילו את החשיפה שלנו וכתוצאה מזה גם את המכירות. העניין הכי חשוב עם האינסטגרם הוא שזה לא מספיק שהתמונות שלנו או הסרטונים שאנחנו מעלים יגיעו לכמה שיותר אנשים.

    אנחנו רוצים שהם יגיעו לקהל יעד רלוונטי. לצורך הדוגמא. נניח שאת מדריכת פילטיס ויש לך סטודיו לפילטיס בחיפה. דאגת שצלמת מקצועית תצלם את המתאמנות שלך והתוצאה מ-ד-ה-י-מ-ה. כעת את רוצה להעלות את הסרטון לפייסבוק ולאינסטגרם כדי שכמה שיותר מתאמנים ומתאמנות ייחשפו אליו וירצו להגיע אלייך להתאמן בסטודיו. אבל מה? הסרטון מגיע גם לבנות שנמצאות בתל אביב. פספסת את המטרה? את רוצה להגיע לכמה שיותר מתאמנות ומתאמנים בחיפה ולא בתל אביב. בדיוק בשביל זה קיים קידום באינסגרם שמתבצע על ידי פילוח. כלומר הסרטון מגיע לקהל יעד מאוד ספיצפי. למשל: נשים וגברים בחיפה המחפשים מסגרת ספורט לחיזוק הגוף ושרירי הליבה.

     

    פרסום באינסטגרם

    איך עושים את זה? היום, מכיון ואינסטגרם שייכת לפייסבוק, אפשר בעצם לקדם את הפוסטים שלנו באינסטגרם דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, מה שהופך את כל העניין להרבה יותר יעיל, ממוקד ובעיקר מניב. כל מי שמעלה פוסט או סרטון באינסטגרם יכול לקדם אותו בצורה הכי מדוייקת שאפשר. למעשה, כל הקמפיין שלנו מבוסס על זה שאנחנו נותנים שם לקמפיין ומתרגמים את הקהל שלנו בכל מיני דרכים. אפשר לפלח את הקהל לפי מיקום בארץ, לפי שפה, לפי תחומי עניין, לפי גיל ועוד. דרך ניתוח הקמפיינים והקהלים בפייסבוק ניתן לתכנן בצורה מקצועית את הפרסום באינסטגרם. קהל שעבד טוב בפייסבוק, שווה יהיה לבדוק את ההמרות שלו גם באינסטגרם. כל בעל עסק יכול לפרסם בעצמו פוסטים וסטורי באינסטגרם, להשתמש בהשטאגים המתאימים, לערוך את התמונות באפליקציות המתקדמות שיש היום בסמארטפונים ולהפוך כל תמונה פשוטה , למדליקה וממירה יותר! אך פוסט שהפך ויראלי ויש עליו אינטראקציה רבה, שווה יהיה לקדם אותו ולהגדיל באופן דרסטי את החשיפה שלו בקרב הקהלים המתאימים.

     

    קידום ממומן באינסטגרם – למי זה מתאים?

    בעל/ת עסק? כנראה שאת/ה יכול/ה לקדם את העסק שלך באינסטגרם. למה זה כדאי? פשוט מאוד. כי הקהל שלך נמצא שם. יותר ויותר גולשים מעדיפים את התוכן שלהם דרך תמונות, דרך סרטונים וההוכחה היא שזה פשוט עובד פעם אחרי פעם. מדובר בפלטפורמת הפרסום המצליחה בעולם, אז למה בעצם שלא תהיו שם גם?

     

    פרסום ושיווק באינטסגרם – איך אנחנו ב- SWANET יכולים לעזור לכם?

    עם שנים של ניסיון בתחום שיווק דיגיטלי אנחנו נגרום לזה שהתוכן שאת/ה מעלה לאינסטגרם יהיה רלוונטי מתמיד, יגרור תגובות, לייקים ולידים. אנו נדאג להעלות עבור הפרופיל שלכם תוכן מעניין, מקורי ובעיקר רלוונטי לקהלי היעד שלכם. נסייע לכם לבצע הבחנה ברורה בין הפרופיל הפרטי לעסקי, נקדם את המותג שלכם ונביא עוד ועוד עוקבים לעמוד שלכם. נסייע לכם להעלות תמונות אווירה, תמונות רלוונטיות למותג ונהפוך את העמוד שלכם ליצירתי, צבעוני וכובש. כמובן שהמפתח להצלחה הוא לשלב את התוכן גם עם רשתות חברתיות רלוונטיות אחרות. אז השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם ממש בקרוב עם מענה על כל השאלות.

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך