שיווק באינטרנט

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    יול 24

    שיווק באינטרנט – מה מתאים לעסק שלי?

    שיווק באינטרנט הוא שם כולל לכל הערוצים הדיגיטליים שבהם אנו יכולים להגדיל את רמת החשיפה או מה שנקרא בשפת האינטרנט טראפיק. כולנו גולשים ברשת האינטרנט במשך כל היום בין אם זה דרך המחשב שלנו, בין אם דרך הטאבלט ובין אם דרך הסמרטפון. מי שלא שם לא קיים, נקודה.

    שיווק באינטרנט הכל מתחיל ונגמר בטראפיק

    לא משנה אם בבעלותכם אתר אינטרנט תדמיתי בו אתם מציגים את השירותים השונים שאתם מספקים ללקוחות שלכם, חנות אי קומרס דרכה אתם ממש מוכרים מוצרים אונליין, דף נחיתה שכרגע עיצבתם ואתם רוצים לפרסם במטרה ליצור באז תקשורתי, ערוץ יוטיוב עם מידע מקצועי מקיף או שילוב של כולם, המטרה של כולנו זהה! אנחנו רוצים להביא כמה שיותר אנשים רלוונטיים לאותם מקומות.

    מה זה אומר רלוונטיים? זה אומר אנשים עם פוטנציאל להנעה לפעולה. זה המהות של שיווק באינטרנט והכל בעצם נע סביב הציר הזה. בלי טראפיק אין לאף אחד זכות קיום ברשת האינטרנט.איפה הטראפיק? אצל כל עסק זה קצת אחרת. יש עסקים שהלקוחות שלהם נמצאים רק בפייסבוק, יש עסקים שעדיף להם להשקיע דווקא בקידום ממומן בגוגל ויש כאלה שערוץ יוטיוב ישרת אותם בצורה הטובה ביותר.

    אסטרטגיית שיווק באינטרנט

    שיווק באינטרנט לעסקים חייב להיעשות לאחר שבנינו ותכננו אסטרטגיה שיווקית באינטרנט. אנחנו רוצים לחשוב קדימה, אנחנו רוצים למנף את הפוטנציאל השיווקי פרסומי הקיים בעסק שלנו ולכן עלינו קודם כל להבין מה המטרות שלנו, כמה אנשים אנחנו רוצים להביא, מאיפה אנחנו יכולים להביא אותם, מהי הדרך הנכונה ביותר לפנות אליהם: תוכן, סרטונים, תמונות ורק אז לבחור בערוצים הרלוונטיים לעסק שלנו.

    הנה כמה דוגמאות לשיווק באינטרנט בערוצים הפופולאריים

    • שיווק ברשתות חברתיות שיווק באינטרנט דרך רשתות חברתיות הוא שם כולל לכל הרשתות החברתיות. פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, פינטרסט, יוטיוב ועוד. לכל רשת חברתית יש את תהליכי השיווק המאפיינים אותה ולכן חשוב להכיר כל אחת בנפרד. גם כאן זה מאוד תלוי בתחום שאתם עוסקים. לצורך הדוגמא לעסק העוסק בתחום הנדלן פחות יתאים פרסום בפינטרסט ויותר יתאים פרסום בפייסבוק לעומת עסקים מעולם הצילום והעיצוב שבשבילם נועדו האינסטגרם והפינטרסט.
    • קידום אורגני קידום תוצאות החיפוש הטבעיות של ביטויי המפתח הרלוונטים לעסק שלי בגוגל. תהליך המשלב מגוון רב של פעולות דוגמת הטמעת קישורים, כתיבת תוכן איכותי, אופטימיזציה ועוד.
    • קמפיינים ממומנים בגוגל פרסום בגוגל הנעשה דרך תשלום לגוגל פר קלילק.
    • שיווק בווטצאפ ערוץ יחסית חדש אבל הוא תופס תאוצה בכל יום שעובר. זה נקרא וואטצאפ עסקים או ווטאצאפ ביזנס.

    כמובן שלכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה וכאן בדיוק אנחנו בSWANET נכנסים לתמונה עם ידע עשיר, ניסיון רב שנים ואהבה אינסופית לתחום הזה. לפרטים נוספים ולבניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, צרו איתנו קשר.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך