שיווק באינטרנט לעסקים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוק 24

    שיווק באינטרנט – תנו למומחים של SWANET לשווק אתכם

     

     

    יש לכם אתר? אתם יודעים שאתם צריכים לקדם אותו ולא יודעים מאיפה להתחיל? במקביל אתם גם מנהלים עמוד פייסבוק עסקי וכמובן שפתחתם פרופיל באינסטגרם כי שמעתם שזה MUST?

    כעת אתם מתלבטים לגבי שאר הפלטפורמות ולא בטוחים מה הכי מתאים לכם ואיך לעשות את זה נכון, מקצועי ומדויק?

    אנחנו שמחים להודיע לכם שהגעתם בדיוק למקום הנכון! שיווק באינטרנט הוא עולם שלם המכיל בתוכו מגוון של פלטפורמות. האתגר הגדול הוא לדעת איך לשלב את כל הנישות האלה ביחד ולסנכרן ביניהן. האמת היא שמדובר באמנות של ממש. סוג של מיצג ענק בו נדרשים ידע מקצועי, ניסיון, יכולת ניתוח מעמיקה של הנתונים המוצגים בשטח תוך ביצוע שינויים אמיתיים בזמן אמת.

     

    פרסום ושיווק באינטרנט – לנגן בכלי אחד או לנצח על כל התזמורת?

    כמה חברות אתם מכירים שמתמחות בקידום אורגני או מה שנקרא גם SEO? כמה קולגות שלכם שהחליטו לצאת לקורס קידום קמפיינים ממומנים בגוגל כדי לשדרג לעצמם את המשכורת אתם מכירים? כמה אנשים בעולם קוראים לעצמם ”מומחים לשיווק ופרסום בפייסבוק“ אבל עושים על הדרך עוד מאה ואחד דברים? אנחנו ב- SWANET שמנו לנו למטרה לדעת איך לנהל את כל המשחק הזה שנקרא שיווק באינטרנט כדי שתוכלו להנות מכל השירותים תחת קורת גג אחת מבלי שתהליכים יפלו להם בין הכסאות. כל המערך השיווקי של העסק שלכם נמצא במקום אחד וזה יתרון אדיר, שבסופו של דבר שם אתכם הרבה לפני המתחרים שלכם.

     

    שיווק באינטרנט- מה זה בכלל ?

    שיווק באינטרנט או שיווק דיגיטלי הוא עולם שאפשר לחלק לשני תחומים עיקריים.

    1. מנועי חיפוש
    2. רשתות חברתיות

    לא משנה באילו פלטפורמות בחרתם לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם: קידום אורגני/ ממומן או שילוב של שניהם, קידום ממומן בפייסבוק או פרסום באינסטגרם, בסופו של דבר מה שחשוב הוא איך אתם עושים את זה.

    לא סתם נטמע מושג חשוב בעולם השיווק באינטרנט לעסקים: ”התוכן הוא המלך“. לתוכן בכל פלטפורמה יש חשיבות אדירה בתהליך השיווק והמטרה שלנו היא תמיד ליצור עבור הגולשים שלנו תוכן שמייצר ערך עליון.

    פרסום ושיווק באינטרנט – מה אנחנו עושים בשבילכם?

    • בניית אסטרטגיה שיווקית באינטרנט – בניית תכנית אסטרטגית היא אבן היסוד של פרסום ושיווק ברשת. בניית תכנית שנתית ייעודית בהתאם לנתונים הנאספים מהשטח מאפשרת לצוות המומחים של SWANET להבין לאן אנחנו הולכים ומה אנחנו רוצים להשיג.
    • קידום ממומן בגוגל – אין ספק שלגוגל יש את הכוח הגדול ביותר להניע כמה שיותר לקוחות לאתר שלנו. קמפיין טוב יכול תוך זמן קצר להעביר לידים אמיתיים ומציע גמישות רבה המתאימה כמעט לכל סוגי העסקים.
    • קידום אורגני וממומן בפייסבוק – הפייסבוק הוא הבמה העסקית שלנו להציג את הפן הייחודי של המותג, לשמור על קשר עם לקוחות ולהעלות את רמת המעורבות של הגולשים ברשת החברתית הגדולה ביותר בעולם.
    • פרסום באינסטגרם – האינסטגרם הפך לאחד הכלים הבולטים והחזקים בתהליך השיווק באינטרנט. באמצעות שימוש בסרטונים, תמונות ותחזוקה שוטפת של הסטורי אנו יכולים להגדיל את קהל היעד שלנו, לפרוץ גבולות ולשלב מגוון עצום של מודעות תוך שמירה על מיקוד מקסימלי.
    • קידום אורגני – אם התוכן הוא המלך בכל מה שקשור לשיווק דיגיטלי, קידום אורגני הוא ללא ספק המלכה. השילוב בין השניים מאפשר לנו לבנות מערך שיווקי מנצח שיעניק לגולשים שלנו את הערך המוסף שהם מחפשים ו“יזרוק“ את האתר שלנו לעמודים הראשונים בגוגל.

     

    רוצים לשמוע עוד על תהליך שיווק באינטרנט? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח ליצור אתכם קשר בהקדם.

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך