שיווק דיגיטלי באינטרנט

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    עדיין משקיעים את כל תקציב הפרסום שלכם בתשדירי רדיו ושלטי חוצות? הגיע הזמן להתקדם לשיווק בדיגיטל!
    צור קשר
    יונ 19

    שיווק בדיגיטל – כל מה שצריך לדעת

    עדיין משקיעים את כל תקציב הפרסום שלכם בתשדירי רדיו ושלטי חוצות? הגיע הזמן להתקדם לשיווק בדיגיטל!

    עדיין משקיעים את כל תקציב הפרסום שלכם בתשדירי רדיו ושלטי חוצות? הגיע הזמן להתקדם לשיווק בדיגיטל!

    לשיווק בדיגיטל ישנם יתרונות רבים. אך לפני שנוכל לפרט אודות היתרונות הגלומים באפיקי השיווק הדיגיטלי השונים, חשוב להתעכב מעט על המשמעויות הרבות שיש להגדרת המטרייה הרחבה, "שיווק בדיגיטל".

    באופן כללי ניתן לומר כי שיווק דיגיטלי הוא שיווק המבוסס על האינטרנט ומשתמש במגוון הכלים שהיא מספקת, לטובת קידום העסק והשירותים או המוצרים שהוא מציע. לפיכך למשל בנייה של אתר אינטרנט שדרכו ניתן לרכוש את המוצרים שלכם, הוא אמצעי לשיווק בדיגיטל. כנ"ל לגבי העלאת פוסטים לרשתות החברתיות או שליחת ניוזלטר שבועי ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.

    מדובר על תחום רחב מאוד הכולל שפע של אפיקי שיווק ולעיתים לא פשוט לבור את התבן מן הבר. אך כבר כאן ניתן להזכיר את אחד היתרונות הברורים של שיווק בדיגיטל והטיפול המקצועי של סוכנות שיווק דיגיטלי בתחום, שכן בניגוד לאמצעי השיווק המסורתיים, אפיקי השיווק הדיגיטליים מאפשרים למפרסם לקבל מידע אמפירי בזמן אמת, בנוגע לתשואה שהניבה ההשקעה.

    כל היתרונות של שיווק בדיגיטל על רגל אחת

    לשיווק בדיגיטל ישנם אינספור יתרונות ואין ספק שכל אחד מהם ראוי למאמר משלו. מפאת קוצר היריעה, בחרנו לפרט אודות שלושה יתרונות מרכזיים בנקודות להלן:

    • היעדר גבולות – בחירה בשיווק בדיגיטל מאפשרת לכם להגיע ללקוחות שבעבר היו מחוץ להישג ידכם. שימוש נכון בכלים הדיגיטליים השונים מאפשר לכם לבוא במגע עם לקוחות בכל רחבי הארץ ומובן שגם להגיע ללקוחות שמעבר לים, ללא שום קושי.
    • מעקב מתמיד אחר נתוני ההצלחה – כפי שציינו, אחד היתרונות הבולטים העומדים לצד שיווק בדיגיטל, בא לידי ביטוי בכך שהמפרסם מסוגל לקבל מידע מדויק בנוגע להשקעה שלו: התוצאות של כל השקעה בתחום השיווק נמדדות באופן שוטף וכך ניתן לשפר באופן מתמיד את הקמפיינים השונים ולשפר בהמשך את התוצאות.
    • פניות ממוקדות – אחד המושגים החשובים ביותר בעולם השיווק בדיגיטל הוא "טירגוט" (targeting). הכוונה היא להפניה של תוכן שיווקי לקהל שהינו בעל מאפיינים מוגדרים. הרי אם אתם מוכרים עגלות תינוק לצורך העניין, רוב הסיכויים שתרצו לפנות ישירות להורים צעירים או לנשים הרות ואין כל טעם שתפנו לנערים או לרווקים שכלל לא נמצאים בזוגיות. הכלים המודרניים של השיווק הדיגיטלי מאפשרים לכם להגדיר את קהל היעד מראש בהתאם לפרמטרים הרלבנטיים לעסק שלכם באופן ספציפי ולכוון את המסרים השיווקיים שלכם ישירות אליהם. באופן הזה ניתן לחסוך משאבים רבים ולהימנע מפנייה לקהלים שאינם רלבנטיים עבורכם.

    אז איך מתחילים לבנות את מערך השיווק בדיגיטל?

    השלב הראשון בכל פרויקט של שיווק בדיגיטל, מתחיל בישיבה עם הלקוח שבה מאפיינים את הצרכים שלו, מגדירים את קהל היעד ומבינים מה מבדיל אותו מהמתחרים. לאחר שנאספים מספיק נתונים, ניתן להתחיל לתכנן את האסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר ללקוח באופן אישי. מעוניינים להתקדם למאה ה-21 ולקחת את העסק שלכם הכי רחוק שרק אפשר? בניית תכנית שיווק בדיגיטל בשילוב השיווק המסורתי תביא את העסק שלך לתוצאות הטובות ביותר. תזכרו, ככל שהתכנית תהיה מדוייקת יותר ומתוכננת בקפידה, כך יהיה קל יותר בהמשך לנהל את התקציבים, לבדוק את ה ROI, ולמקסם את ההצלחה.

    זקוקים לעזרה בשיווק בדיגיטל? חברת swanet הינה סוכנות דיגיטל ומיתוג המתמחה באסטרטגיית מיתוג ושיווק בדיגיטל. אנו יכולים לעזור לך במיתוג העסק שלך בהצלחה.

    רוצים לשמוע עוד על שיווק בדיגיטל? דברו איתנו >>

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך