שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 29

    שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים

    שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים מהווה כלי עוצמתי,

    שמאפשר לכם לגעת בקהל רחב יותר ולבנות מודעות ״מותגית״ חזקה ויעילה.

    ככל שהמותג שלכם ייבנה נכון יותר ברשת, כך קהלי היעד שלכם יתרחבו וההתעניינות בסל המוצרים/השירותים שלכם יגדל. כל עסק שרוצה להגדיל את מספר הלקוחות שלו בחברה, צריך להתמקד בשיווק ובעיקר בשיווק אונליין.

    הנה מספר יתרונות וטיפים מקצועיים לשיווק דיגיטלי עבור עסקים קטנים:

    אתר אינטרנט/ עמוד נחיתה מקצועי:

    אתר אינטרנט מקצועי ונגיש/ או לחילופין עמוד נחיתה שמציג בעמוד אחד את סל השירותים/המוצרים שלכם,  זהו למעשה הבסיס לכל המידע שלכם ברשת.  האתר ישמש כנקודת מידע ומכירה ללקוחות. בנוסף לסל המוצרים שיוצג באתר, נוסיף גם לינקים לעמודים שלכם ברשתות החברתיות, כדי שהקהל שמגיע יוכל להתרשם מהמותג שלכם גם דרך הרשת. הקפידו שהאתר יהיה נגיש, מעוצב בהתאם ללוגו ולצבעי המותג שלכם וידידותי למשתמש.

     נוכחות ברשתות חברתיות:

    ניהול עמודים ברשתות החברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם טיק טוק ולינקדאין יאפשרו לכם להתקרב לקהל היעד שלכם, לייצר מעורבות של הקהל, ולקבל המלצות רבות עבור השירותים של החברה. הרשתות החברתיות מאפשרות לבנות קהילה מדוייקת של של קהל יעד שעוקב אחריכם, וכך קל יותר לקדם את המותג.

    קידום במנועי חיפוש (SEO):

    אופטימיזציה ברמה חודשית במנוע החיפוש של גוגל  (באתר האונליין שלכם) יכולה לשפר את דירוג האתר שלכם ולהבטיח שהוא יופיע בתוצאות החיפוש כשמישהו מחפש מונחים הקשורים לעסק שלך. קידום אורגני מקצועי יאפשר לכם להופיע בדירוג גבוה בגוגל, וכך כמות הפניות והטראפיק לאתר שלכם תגדל.

    פרסום באינטרנט:

    השקיע בפרסום ממומן ברשת כדי להגיע לקהל רחב יותר. ישנם כלים רבים כמו גוגל אדס ופייסבוק אדס שמאפשרים לך לקבוע תקציב, לקבוע את הקהל המטרה, ולנהל קמפיינים פרסומיים יעילים.

    דיוור לרשימות תפוצה

    רשימות התפוצה של קהל פוטנציאלי/לקוחות מהווה בסיס משמעותי לפרסום שלכם באונליין. ככל שרשימת התפוצה תגדל כך קהל רחב יותר יתעדכן בפעילויות של החברה. ניתן להשתמש ברשימות תפוצה לדיוור דרך ניוזלטר, דרך קמפיין SMS, דרך קמפיינים ברשתות החבריות ועוד ועוד.

    התוכן הוא המלך:

    בפרסום דיגיטלי לעסקים קטנים, חשוב מאד ליצור תוכן איכותי ומעורר עניין לקידום המותג. בניית אסטרטגיית תוכן מקצועית הן באתר האונליין והן ברשתות החברתיות תסייע להצמיח את התנועה לאתר האינטרנט שלך. זה יכול לכלול בלוג, וידאו, תמונות ותכנים אחרים.

    ניתוח נתונים:

    השתמשו בכלים לניתוח נתונים (גוגל אנליטיקס) כדי להבין את ההתנהגות המשתמשים,  ולקבוע אילו פעולות יובילו לתוצאות טובות יותר. ישנם כלים רבים ברשת חלקם חינמיים וחלקם בתשלום, שמאפשרים לכם להבין את התנהגות הגולשים באתר שלכם. כך למשל ניתן להבין אילו עמודים נצפים יותר, כמות כניסות יומיות, מגדר, התעניינות במוצרים ודרוג שלכם במונעי החיפוש. המידע המתקבל דרך מערכות האנליזה השונות, מאפשר לעדכן את האסטרגיה השיווקית שלכם, על פי התעניינות הקהל.

    לסיכום,

    שיווק דיגיטלי לעסק קטן, מהווה בסיס משמעותי לעתיד המותג. ככל שתקדימו לפרסם את העסק שלכם ולבנות אסטרגיה שיווקית מקצועית ונכונה, כך תצליחו להגדיל את קהל הלקוחות שלכם ותצליחו לבנות קהילה שתעקוב אחריכם.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך