מקדם אתרים מקצועי

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    מקדם אתרים
    צור קשר
    נוב 14

    מקדם אתרים – כל מה שמשווק צריך לדעת

    מקדם אתרים

     

    קידום אתר הוא הליך המתאים לכל מי שיש לו אתר אבל התנועה אליו לא מספיק גבוהה. אפשר לדמות את זה למדבר ועיר. מצד אחד אנחנו רוצים שהאתר שלנו יהיה תוסס ועם הרבה תנועה ממש כמו בעיר, אבל בגדול, אין בו תנועה והוא כמעט מת. יש גולש אחד ביום, לפעמים חמישה וביום ממש טוב 30 אבל בגדול, אנחנו ממש לא מרוצים מכמות האנשים שנכנסים לאתר שלנו. בדיוק בשביל זה אנחנו צריכים מקדם אתרים.

     

    חברה לקידום אתרים – למה צריך את זה?

    הרי בנינו אתר מושלם. השקענו בעיצוב, בשיווק, בפרסום ועשינו כל מה שצריך לפי הספר. ועדיין… הגולשים לא מגיעים אלינו. אז מה עושים?מפרסמים בכל הפלטפורמות? היכן משקיעים את התקציב? ההתלבטות גדולה והאופציות רבות ומגוונות, רק מקדם אתרים מקצועי ייקח אתכם למקום הנכון!

     

    יש כמה דרכים שיאפשרו לנו להגדיל את התנועה באתר שלנו להביא עוד ועוד גולשים. זוכרים? זו המטרה שלנו!

    1. פה לאוזן – אחלה דרך בתכלס. כל מי שכבר היה באתר שלכם והייתה לו חוויה טובה, כנראה ירוץ לספר לחברים שלו ואתם רק מרווחים מזה. לכן, חשוב להשקיע באתר איכותי, רספונסיבי שעונה על כל הקריטריונים של חווית משתמש טובה. ועדיין. יש בשיטה הזו חיסרון. היא איטית מאוד וקשה לבנות ככה מוניטין.
    2. קידום ממומן – היתרון המרכזי של שיטה זו הוא בכך שמדובר בתנועה מיידית. אתם משלמים כסף לפי ביטויי המפתח שאתם רוצים לקדם וזה ישר עובד. הבעיה עם זה שזה מאוד מאוד יקר במיוחד בתחומים עם תחרות גבוהה. בנוסף, התנועה הזו לא תמיד איכותית כי זה לא שמדובר בגולשים שחיפשו אתכם, אלא אתם אלה שדחפתם להם פרסומת. גם אין כאן השקעה לטווח הארוך. הפסקתם לשלם, אין תנועה.
    3. קידום אורגני – הדרך הטובה ביותר לקידום אתר היא קידום אורגני. למה זו הדרך הטובה? כי אם אתם עושים כל מה שגוגל מצפה מכם לעשות שזה אומר נותנים מענה מלא לצרכים של הגולשים שלכם שזה בין השאר אתר מהיר, אתר מאובטח, תוכן איכותי, המלצות דרך קישורים חיצוניים, חלוקה נכונה לקטגוריות ועוד – אתם מקודמים בצורה אוטומטית. הגולשים שמחפשים אתכם, מחפשים אתכם באופן ספציפי. היתרונות של קידום אורגני? ובכן, יש כמה! אם גולש לחץ על האתר שלכם בהתאם למילה מסוימת או ביטוי מסוים זה לא עולה לכם כסף .  בנוסף, אותו גולש חיפש אתכם ולא הגיע אליכם דרך פרסומת. ויתרון נוסף ולא פחות חשוב עם קידום אתר אורגני אתם בונים נכס. אתם משקיעים במשהו לטווח הארוך, התוצאה נמצאת כבר כמה שנים וזה מדהים.

     

     

    מחפשים חברה לקידום אתרים רוצים לשמוע עוד על קידום אתרים? בחברת SWANET מאמינים קודם כל בתהליך. אנחנו יושבים עם כל לקוח, מקשיבים ומבינים את הצרכים שלו, מאפיינים את האתר ורק אז מתקדמים קדימה לעבר המטרה. אצלנו כל תהליך קידום מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח ורואים את זה בתוצאות החיפוש 🙂

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך