פרסום ביוטיוב למתחילים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    נוב 24

    פרסום ביוטיוב – כל מה שכדאי וצריך לדעת

    פרסום ביוטיוב

    פרסום ביוטיוב הפך לאחד הכלים המובילים והיעילים בכל מה שקשור לשיווק בדיגיטל. עוד ועוד גולשים מעדיפים לצרוך את התוכן שלהם תוך כדי צפיה בסרטון ופחות דרך קריאה או צפייה בתמונות. דרך שימוש נכון ומדויק בסרטונים ניתן להעביר את התוכן ואת המסרים שלנו בצורה הכי מדויקת, הכי נכונה והכי יעילה לקהלי היעד שלנו. אחת הסיבות שפרסום ביוטיוב תופס עוד ועוד תאוצה היא משום שמראש הגולשים כלומר הלקוחות שלנו נמצאים ביוטיוב כדי לצפות בסרטונים. זה מה שהם רוצים, זה מה שהם מחפשים ולכן זה פשוט עובד.

    פרסום ביוטיוב- יותר צפיות יותר רכישות

    לשיווק בוידאו יש עוצמות אדירות ולמעשה תוך מספר שבועות בלבד ניתן להגדיל את כמות העוקבים בערוץ היוטיוב שלנו מכמה מאות בלבד לכמה אלפים ואפילו עשרות אלפים. סרטון שערוך נכון, מקבל חשיפה אדירה באופן ויראלי ללא כל צורך בקידום ממומן.

    קצת נתוני משתמשים – בשנת 2019 יש למעלה מ 1.9 מליארד יוזרים פעילים ברחבי העולם הגולשים ביוטיוב. משתמשים פעילים הכוונה לגולשים שנכנסו לאתר לפחות פעם אחת בחודש. נתון מדהים בעל ערך עצום למשווקים בשנת 2019. קרוב ל 2 מליאירד משתמשים נכנסים מידי חודש לצפייה בסרטונים ביויטיוב, למשווקים יש פוטנציאל אדיר לפרסם.

     

    קידום ממומן ביוטיוב

    אפשר לרכוש כל מיני סוגים של מודעות דרך יוטיוב כאשר המטרה שלנו היא תמיד לייצר הקלקות איכותיות המובילות לתנועה. לכל עסק או תחום תתאים פלטפורמה אחרת ביוטיוב וכאן בעצם נכנסת הבנה מקצועית והניסיון בתחום. הנה כמה מסוגי המודעות הקיימות ביוטיוב:

    1. In-stream ad – אלו הן אותן פרסומות שכולנו מכירים ביוטיוב וניתן לדלג עליהם תוך חמש שניות. המפרסם משלם רק אחרי 30 שניות.
    2. Video discovery ad – מודעה שמופיעה כמו פרסומת בגוגל. מנוע חיפוש שמתנהג ממש כמו מנוע החיפוש גוגל. הסרטון מופיע מעל תוצאות החיפוש. החיוב נעשה לפי הקלקה. פרסום ממומן ביוטיוב, ממש כמו פרסום ממומן בגוגל.
    3. Bunpers – מודעות וידיאו באורך של שש שניות בלבד. דרך מצוינת להעביר מסרים מהירים בצורה יעילה. המחיר הוא לפי 1000 חשיפות.

     

    פרסום ממומן ביוטיוב – למה זה כדאי?

    הרי כולם מפרסמים בפייסבוק ובגוגל. אבל האמת היא שהפרסום ביוטיוב תופס עוד ועוד תאוצה בעולם השיווק הדיגיטלי ויש לכך כמה סיבות. מדובר בכלי מעולה שמאפשר לנו לקחת סרטון אחד, להעלות אותו עם כמה שינויים על בסיס מספר מילות מפתח ולהופיע ראשונים גם ביוטיוב וגם בגוגל תוך מספר שבועות. בשונה מקידום אורגני, כאן הקידום הוא הרבה יותר מהיר ומאפשר לנו להשיג חשיפה יחסית מאוד גדולה במחיר נמוך. דבר נוסף קשור למה שבעצם הלקוח או הגולש מקבל כאשר הוא צופה בסרטון. הוא מרגיש שייך, הוא מאמין במוצר, הוא מבין ששווה לו להשקיע ולכן זה פשוט עובד.

     

    קידום ממומן ביוטיוב – איך אנחנו נכנסים לתמונה?

    ובכן, אנחנו בSWANET נשמח להכיר אתכם ולגרום לכם להבין איך פלטפורמת הפרסום יוטיוב יכולה לשרת אתכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה, המהירה והיעילה ביותר. עם ניסיון של שנים בעולם השיווק הדיגיטלי בכלל ובתחום הוידיאו בפרט. דבר נוסף שבגללו שווה להשקיע בפרסום ביוטיוב הוא שיש קשר ישיר בין הסרטונים שאתם מעלים לבין הקידום האורגני שנעשה במקביל לאתר שלכם.

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך