פרסום בפייסבוק לעסקים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוק 21

    פרסום בפייסבוק

    איך לנהל דף עסקי בפייסבוק:

    לא משנה מה אומרים עליה ואילו טענות מועלות נגדה או בעדה, פייסבוק היא ללא עוררין הרשת החברתית הגדולה והחזקה בעולם – בטח שבישראל ובעולם המערבי כולו. לכן שיווק אינטרנטי עבור מרבית העסקים כיום, כולל מידה כזו או אחרת של פעילות שיווקית ופרסומים בפייסבוק. לצד גוגל, פייסבוק היא כיום ענקית הפרסום השנייה במרחב הדיגיטלי, כאשר פרסום בפייסבוק מאפשר יכולות פילוח, מיקוד וטרגוט עמוקות במיוחד, הודות לכמות המידע שיש לה על משתמשיה – זה מהווה הזדמנות עסקית ושיווקית מרתקת עבור עסקים כמו שלכם!

    נציין כי פרסום בפייסבוק הוא חלק דינמי וחשוב בתוך המכלול שהוא שיווק בפייסבוק, מכלול הכולל כמה אפשרויות שיווקיות ליצור קשר עם גולשים ועם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. שיווק בפייסבוק כולל אלמנטים שיווקיים כמו פוסטים ממומנים, פעילות שיווקית בקבוצות פייסבוק, הפצת תכנים עסקיים-שיווקיים לעוקבים שלכם וכמובן פרסום פייסבוק המאפשר הצגת מודעות חכמות למשתמשים רלוונטיים.

     

    הדרך היחידה ליצור אינטראקציה בפייסבוק

    במצב העניינים כיום, אי אפשר בפועל לדבר על שיווק בפייסבוק בלי לדבר על פרסום בפייסבוק או על קידום ממומן. האלגוריתם של פייסבוק כל הזמן משתנה ומתעדכן, כאשר בעצם כמעט בלתי אפשרי לייצר חשיפה אורגנית של העסק שלכם עם משתמשים רלוונטיים – אפילו אם הם עוקבים אחריכם או עשו לכם לייק. תופעה זו היא גם מפאת הגודל העצום של פייסבוק וכמות העסקים והפרופילים הפעילים בה, אך היא גם כמובן צעד מכוון מצד ענקית הטכנולוגיה והאינטרנט כדי לייצר לעצמה יותר הכנסות מפרסום.

    כך או כך, היום כדי לתקשר עם לקוחות שלכם ולקוחות פוטנציאליים דרך הפלטפורמה של פייסבוק, אתם חייבים לשלם על חשיפה – דרך פרסומות, דרך קידום פוסטים בתוך הפיד, דרך תשלום למנהל מדיה חברתית לניהול קבוצות וצ'אט בוטים וכן הלאה.

    פרסום ממוקד ביותר

    אחד ההיבטים הכי אופייניים לפייסבוק הוא היקף המידע האישי שהיא אוספת על כל משתמש פעיל שלה. הרשת החברתית הזו יודעת כל כך הרבה על משתמשים פעילים, שלא אחת עולים קולות הקוראים להגביל את הכוח הזה שלה. אך עבורכם כבעלי עסקים ומשווקים דיגיטליים, זה דווקא מצוין. פרסום בפייסבוק יצר מהפכה של ממש בתחום בזכות היכולת של הרשת החברתית למקד ולפלח הצגת תכנים רק למשתמשים רלוונטיים למפרסם.

    קידום ממומן ופרסום בפלטפורמה של פייסבוק מאפשר לכם להגיע לרמת פירוט מדהימה מבחינת קהלי היעד שלכם, וכך לייצר חשיפה פרסומית-שיווקית ממש רק לאנשים שאתם מגדירים כרלוונטיים עבורכם או בעלי פרופיל המתאים לקוחות העסק שלכם. הנתונים האישיים האלו מאפשרים לטרגט פרסומות בפייסבוק לפי פרמטרים כלליים ופשוטים כמו מקום מגורים, מגדר, גיל וכדומה, אך גם ליישם מיקוד פרסומי הרבה יותר מעמיק ומפורט כמו תחומי עניין, רמות הכנסה, תחומי עניין ספציפיים, משתמשים שאוהבים פירוט מדויק של מותגים או שירותים אחרים וכן הלאה ברמת פירוט והעמקה שהיא באמת מדהימה.

    מגוון סוגי מודעות

    פרסום בפייסבוק הוא עולם ומלואו, כאשר הרשת החברתית מציעה למפרסמים מגוון פשוט עצום של סוגי מודעות ואפשרויות פרסום – גם טרגוט ספציפי באופן מדויק וגם בחירה מתוך שלל סגנונות אפשריים של מודעות. כך ניתן להרים קמפיין פרסומי בפייסבוק עם מטרות מוגדרות מאוד, להכין מודעות מתאימות וכמובן לנתח את המידע ולבצע אופטימיזציה מדויקת. רק על סוגי המודעות של פייסבוק אפשר לכתוב מאמר שלם וארוך, לכן נפרט בתמצות.

    פרסום בפייסבוק מציע מודעות תמונה וטקסט פשוטות, מודעות וידאו, מודעות וידאו משולבות סקרים, מודעות קרוסלה עם תמונות מתחלפות, מודעות תצוגת מצגת שקופיות, מודעות מיוחדות להצגת קולקציות של עד 5 מוצרים, מודעות "חוויה מיידית" התופסות את כל מסך הסמארטפון, מודעות לידים, מודעת דינמיות בהתאם לניתוח הגלישה (מחוץ לפייסבוק) של המשתמש, מודעות צ'אט במסנג'ר, מודעות סטורי לוידאו במסך מלא אנכי, מודעות מציאות רבודה, מודעות הכוללות משחק פעיל בתוכן. ממש המון מודעות לפרסום בפייסבוק!

    חלק ממודעות אלו זמינות רק במכשיר מובייל, חלק למחשבי דסקטופ וחלק לכל סוגי הפלטפורמות מהם משתמשים מגיעים לפייסבוק. כך, פרסום בפייסבוק באמת ובתמים מציע אפשרויות מותאמות אישית ומתקדמות לכל סוג עסק ולכל סוג חשיפה וצורך שיווקי – אבל מורכבות התחום ושלל האפשרויות משמעותן שיש צורך בגורם מקצועי בפרסום ושיווק בפייסבוק לניהול קמפיין מוצלח ויעיל כלכלית ועסקית.

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך