איך לקדם עסק בפייסבוק

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    מאי 06

    קידום ממומן בפייסבוק

    בין הפלטפורמות בהן חשוב מאוד לקדם את העסק ולהיות באופן מתמיד עם האצבע על הדופק הוא כמובן הרשתות החברתיות, כאשר הבולטת מביניהם היא רשת הפייסבוק. כיום הטראפיק ברשתות החברתיות הוא גבוה מאוד בכל חתכי האוכלוסיה ומפרסמים רבים מנצלים את הטראפיק הגבוה הזה על מנת להעלות את יעילות הפרסום באמצעות טירגוט. כיום כל מפרסם מעוניין שהמוצר או השירות אותו הוא מפרסם יגיע ישירות לאוכלוסיית היעד שלו בצורה כמה שיותר ממוקדמת כאשר הטירגוט נותן לכך מענה על ידי כך שהוא למעשה פרסום ממוקד מטרה בהיבט של אוכלוסיית היעד.

    פייסבוק יודעת לפלח את האוכלוסיה לפי כל אותם נתונים דמוגרפיים אשר מופיעים בפרופיל שלנו כמו גיל, תעסוקה, מקום מגורים ועוד, ועל ידי כך לשלוח את הפרסומת לאותו קהל יעד פוטנציאלי שהגדרנו מראש. צורת קידום עסקים קטנים בפייסבוק זו נקראת פרסום בפייסבוק ומקדמים רבים יוכלו להסביר לכם על קידום העסק בפייסבוק בצורה ממומנת אך לא פחות חשוב הוא לדאוג גם לחלק האורגני של הקידום, שאותו אנו נשיג באמצעות ניהול דף עסקי עם תכנים משמעותיים, פוסטים שתורמים לקהל היעד שלנו, תמונות וסרטונים שגם כן ימשכו טראפיק לעמוד שלנו. השילוב בין השניים הוא ללא ספק, הדרך הנכונה והתשובה האותנטית לגבי איך לקדם דף פייסבוק.

    איך עושים קידום ממומן בפייסבוק?

    אז בראש ובראשונה על מנת לעשות קידום ממומן בפייסבוק יעיל אנחנו צריכים לדעת איך לקדם דף פייסבוק בצורה נכונה ועל זה כבר דיברנו קודם לכן, באמצעות השיטה האורגנית והממומנת. כעת על מנת להתחיל את הפרסום הממומן בפייסבוק עלינו להגדיר בראש ובראשונה את אוכלוסיית המטרה אליה אנו רוצים שהקמפיין הממומן שלנו יפנה.

    המטרה של ההגדרה הזו היא כמובן להפוך אך הקמפיין ליעיל יותר ואם הגדרנו שאנו רוצים שהקמפיין יגיע לבני נוער בגילאים 14-17 ממרכז הארץ, אין סיבה שהוא יופיע בפייסבוק של אנשים מבוגרים מאיזור הצפון, ולפייסבוק יש את היכולת לעשות בדיוק את זה, ואפילו לרמות פרטים מדוייקות עוד יותר. אז לאחר שיצרנו קשר עם פייסבוק, כל שעלינו לעשות הוא להעביר להם את ההגדרות של הקמפיין שהגדרנו ולעלות אותו לאוויר ברשת הפייסבוק.

    לאחר שהקמפיין עלה לפייסבוק הוא יופיע בתור הודעה ממומנת בפיד של אותה אוכלוסייה שהגדרנו מראש בתור אוכלוסיית היעד שלנו. הגולשים יוכלו יוכלו ללחוץ על המודעה ולהגיע לדף הנחיתה או לעמוד הפייסבוק שלנו בהתאם למה שהגדרנו עם פייסבוק. היתרון המרכזי בפרסום ממומן בפייסבוק הוא העובדה שהפרסום יעיל מאוד וממוקד מאוד, הרבה יותר מכל פרסום במדיה אחרת, כך שהכסף שאנו מוציאים על פרסום שווה לנו יותר וככל הנראה גם יהיה הרבה יותר אפקטיבי מכל פרסום אחר.

    רוצים לשמוע מידע נוסף על קידום ממומן בפייסבוק, קידום דף פייסבוק עסקי? אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר דרך האתר ולקבל מענה מלא על כל השאלות

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך