שיווק באמצעות תוכן

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    יול 24

    שיווק באמצעות תוכן – הדרך הנכונה לשווק לקהל היעד שלך

    בעולם שכולו דיגיטלי, אתרי תדמית, חנויות מסחר, אפליקציות ורשתות חברתיות כולנו מבינים את המהות והחשיבות של שיווק באמצעות תוכן. לפני שנסביר את היתרונות שבשיווק באמצעות תוכן, חשוב קודם כל להתחיל מהבסיס.

    אז מה זה שיווק באמצעות תוכן?

    מדובר בסוג של אסטרטגיה שיווקית שהמיקוד שלה הוא בכתיבת והפצה של תוכן ספציפי, ממוקד ובעל ערך מוסף המסייע למגנט קהל יעד ספציפי שהמטרה שלו היא בעצם להגדיל את כמות הלקוחות ולהשפיע בצורה חיובית על ההכנסות שלנו.

    מה היתרונות של תוכן שיווקי?

    1. מענה על שאלות של צרכנים לפני שהם רוכשים את המוצר או השירות.
    2. תנועה איכותית וטובה לאתר.
    3. מסייע להגדיל את כמות הפניות והלידים.
    4. יוצר באז, שיתופים, לייקים, תגובות.

    איך עושים את זה?

    כשאנחנו כותבים תוכן שיווקי ומעבירים אותו הלאה אנחנו נותנים מענה לבעיה או לצורך שקיים אצל קהל היעד שלנו. דרך כתיבה שיווקית אנחנו בעצם נוגעיםבמקומות הכי רגישים של הגולשים, הקוראים, הצרכנים לא משנה מי. הקהל שלנו. כלומר במקום למכור ללקוח מוצר אנחנו מוכרים לו או יותר נכון מציעים לו פתרון.

    כתיבה שיווקית דוגמאות

    1. קהל היעד שלי: אימהות קרייריסטיות שאין להן זמן לבשל וחשוב להם להעניק לילדים שלהם אוכל מזין וטעים.

    • עובדת בטירוף? אין לך זמן לנשום? חשוב לך שהילדים שלך יאכלו אוכל עשיר, בריא ומזין? הכירי את QuickMom – השף הפרטי שלך. מדובר במארזים של אוכל טרי ואיכותי המגיעים ישירות לדלת ביתך מושרים בכל התבלינים והמרינדות. בנינו תפריט צבעוני ומותאם לילדים. רק להכניס לתנור והאוכל מוכן. לפרטים נוספים צרי קשר.

    2. קהל היעד שלי: בעלי נכס שמעוניינים למכור/להשכיר ולהפיץ אותו בכמה שיותר מקומות.

    • רוצה למכור את הבית, הדירה או להשכיר משרדים? נמאס לך לפרסם בכל אתר או פלטפורמה בנפרד? נעים להכיר EasyPRO האתר שמפיץ את הנכס שלך בכל פלטפורמות הנדלן הדיגיטליות גם בארץ וגם בחול. זה קל, זה מהיר וזה פשוט. רק להכניס את המידע על הנכס ואנחנו עושים את העבודה בשבילך.

    אלו הן רק שתי דוגמאות. בתוכן שיווקי אנחנו תמיד פונים לקהל יעד ספיציפי וממוקד מצד אחד, אך מצד שני אנחנו גם מחפשים מענה או פתרון למצב או בעיה מסוימת.

    איך אפשר להוציא החוצה כתיבה שיווקית?

    יש מגוון דרכים, הנה העיקריות שבהן:

    • מאמרים או כתבות בבלוג
    • ניוזלטרים
    • הקלטה של סרטוני וידיאו
    • ספרונים בפורמט דיגיטלי
    • פודקאסטים

    רוצים לשווק את העסק שלכם ולשלב כתיבה שיווקית? הכותבים של SWANET ישמחו לסייע לכם בתהליך שלב אחר שלב. נמקד את קהל או קהלי היעד שלכם, נבין את מטרת התוכן, נתמקד, נוציא החוצה ונחדד את היתרונות שלכם אל מול המתחרים ומשם העסק שלכם צפוי להמריא למקומות חדשים. לפרטים נוספים אודות שיווק באמצעות תוכן, צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם.

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך