שיווק ברשתות החברתיות - מדריך

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוג 13

    כיצד שיווק דיגיטלי יתרום להגדלת רווחיות העסק שלך

    כמעט כל בית עסק, חברה או ארגון שרק ניתן להעלות על הדעת פועלים כיום בזירה עסקית תחרותית ותובענית, המצריכה השקעה בלתי פוסקת והגדלה מתמדת של מצבת הלקוחות על מנת להישאר רלבנטיים ותחרותיים ופשוט להצליח לשרוד. במצב עניינים זה החשיבות של מערך שיווק ופרסום אפקטיבי הופכת ברורה ומתבקשת יתר, וקל להבין מדוע קשה למצוא כיום ארגונים עסקים אשר אינם משקיעים באפן קבוע לא מעט במערך שיווק מפותח ויעיל. בעולם של המהפכה הדיגיטלית בו אנו חיים במאה העשרים ואחת, נדרשת התייחסות ספציפית למערך השיווק הדיגיטלי, על שלל ההזדמנויות שהוא מציע, והתרומה שהוא יכול לספק להגדלת רווחיות העסק.

    מפרסום בפייסבוק ועד בניית אסטרטגיה שיווקית – שיווק דיגיטלי הגדלת פעילות העסק

    על מנת להבין את חשיבותו העצומה של מערך שיווק דיגיטלי מפותח ומושקע כיום, חשוב להבין כי כבר כיום היקף משמעותי ביותר מהעסקאות של בתי עסק רבים, כמו גם החשיפה שלהם לשווקים ולקוחות חדשים, מתבצעים אונליין, בעולם הדיגיטלי. שיווק ופרסום לסוגיהם השונים עוברים בקצב מהיר ביותר לדיגיטל, ובעתיד הקרוב כבר יהיה זה ערוץ השיווק העיקרי, היעיל והדומיננטי ביותר בעולם. כיצד יכול שיווק דיגיטלי מקצועי, איכותי ומתקדם להגדיל בפועל את רווחיות העסק? להלן כמה דרכים עיקריות ונקודות מרכזיות לקחת בחשבון בכל הנוגע להשקעה במערך השיווק הדיגיטלי של העסק.

    פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות – עולם המדיה החברתית, ובפרט הרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק, מציעים כמה מהכלים השיווקיים החזקים והאפקטיביים ביתר בהיסטוריה. לא פחות מכך! לרשותה של פייסבוק עומדים כיום כלים שיווקיים משוכללים מאין כמוהם ורבי עוצמה המאפשרים, למשל, לפלח את השוק ברמת פירוט ויעילות שלא הייתה קיימת לפני כן, וכך להגיע בצורה הממוקדת והיעילה ביותר לאנשים בעלי הסיכויים הטובים ביותר להתעניין במוצר/שירות שמציע העסק שלנו, וזאת על סמך אינספור נתוניהם האישיים והחברתיים השמורים ברשת וזמינים לרשות המפרסמים בפייסבוק. ניתן לומר הרבה דברים על הרשת החברתית, אך עם דבר אחד אי אפשר להתווכח – פרסום בפייסבוק עובד! בדיוק מסיבה זו מדובר באחת החברות הגדולות והמצליחות ביותר בהיסטוריה.

    קידום אורגני וממומן בגוגל – אי אפשר להתייחס לאופן בו יכול לתרום מערך השיווק הדיגיטלי לרווחיות העסק בלי לדבר על הענקית השנייה של האינטרנט ובפרט הפרסום והשיווק הדיגיטלי – גוגל. אם אתר העסק שלכם לא במקום טוב בגוגל (מבחינת מיקום בתוצאות החיפוש בגוגל עבור ביטויים רלבנטיים), כדאי מאוד שיהיה. קיימות שתי אפשרויות עיקריות בהקשר זה – קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל. על מנת להכריע בין שניהם יש להתייעץ עם אנשי שיווק דיגיטלי כמובן, ולהתוות תכנית ואסטרטגיה שיווקית (על כך מיד) אשר תכלול גם קידום אקטיבי של אתר העסק, ואולי אף פרסום בגוגל ממש (ניתן גם לקדם את האתר באופן אורגני או ממומן בגוגל וגם לפרסם ממש).

    בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה – לצורך הגדלת היקף הפעילות, ובהשלכה מכך גם הרווחיות של בית העסק, יש כמובן לתכנן באפן מפורט את מערך השיווק והפרסום. במסגרת בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה ומותאמת בפרט לבית עסק זה ולסביבה בה הוא פועל, יש להתייחס כמובן במיוחד גם לבניית אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי. בניית אסטרטגיה היא תהליך מקצועי שלוקח זמן והשקעה המצד אנשי מקצוע רלבנטיים (במקרה זה – אנשי שיווק דיגיטלי), אך במידה נעשית בצורה נכונה וחכמה מהווה את הצעד ההכרחי והמתבקש ביותר בדרך להגדלת רווחיות העסק, והגדלת היקף פעילות העסק באופן כללי.

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך