שיווק דיגיטלי, מדידות וביצועיםם

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    אוק 07

    שיווק דיגיטלי לעסקים – מדוע זה חשוב לעסק הקטן שלך?

    כתבה – רותם קרמין יוחנן

    כאשר עסקים קטנים מתחילים לפעול, הפוקוס המרכזי שלהם הוא לרוב איך להביא את הלקוחות הראשונים שיכנסו בדלת או יגיעו לאתר. למרות שאנחנו חיים בעידן דיגיטלי, עסקים קטנים רבים עדיין נסמכים על שיטות שיווק "מסורתיות" ותיקות יותר ולעיתים – חייבים להגיד זאת – לא בדיוק רלוונטיות למציאות בה אנו חיים. שיווק דיגיטלי לעסקים נשמע מפחיד, מורכב וגדול עבור בעלי עסקים רבים, אך אין ספק כיום כי זהו נושא שכל עסק חייב לעשות כדי להצליח, להביא לקוחות ולהישאר רלוונטי.

    שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים הוא אכן תחום שעשוי להיות מורכב והוא כולל היבטים רבים, אפשרויות שיווקיות שונות ומכלול של פעולות ונושאים. כך שבהחלט יתכן שלבעל עסק קטן או בינוני אין הידע או המשאבים לעשות זאת לבד או אפילו ללמוד את התחום בצורה טובה תוך כדי ניהול עסק במציאות תחרותית, לכן רבים פונים למקצוענים חיצוניים לקבלת שירות ניהול שיווק דיגיטלי. נסביר בקצרה מדוע שיווק דיגיטלי לעסקים הוא כה חשוב, גם עבורכם.

    היתרונות של שיווק דיגיטלי באינטרנט

    כמות הלקוחות הפוטנציאליים הנמצאים באינטרנט היא פשוט הרבה יותר גדולה מאשר בכל מדיום אחר, כולל לעסקים שמהות פעילותם מקומית לאזור ספציפי. שיווק דיגיטלי לעסקים מציע דרך להגיע ללקוחות, באופן שהוא גם יעיל כלכלית וגם ניתן למדידה בצורה מדויקת. עוד יתרונות מרכזיים של שיווק אינטרנטי לעסקים קטנים הם למשל:

    • יכולת לתקשר עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים ולהבין בדיוק מה הם מחפשים בהקשר לשירות/מוצר שלכם.
    • יכולת להגיע לקהל יעד רחב במיוחד, הן מקומית, ארצית וגלובלית.
    • חיסכון בכסף" שיווק דיגיטלי מאפשר להגיע ליותר לקוחות ובפחות כסף לעומת טכניקות שיווקיות מסורתיות.
    • הכוח להכיר את קהל היעד שלכם ולאפשר לאנשים להכיר את העסק שלכם, ליצור מיתוג ושאר יתרונות שיווקיים.
    • כלים טכנולוגיים המאפשרים מדידה מדויקת ויעילה של הצלחת מהלכי שיווק, תגובות של גולשים וכדומה.

    הלקוחות שלכם נמצאים ברשת אל תדחו את השיווק הדיגיטלי!

    שגרירי הדיגיטל של החברה

    לקוחות החברה

    האם אתם דוחים את הכניסה למרחב השיווק הדיגיטלי כי אתם חושבים שאינכם מוכנים לכך? האם אתם נמנעים משיווק באינטרנט מתוך פחד להפסיד כסף על תחום שאתם לא מכירים? האם אתם מחכים כדי להתבסס קודם עסקית ורק אז לנסות את "מזלכם" ברשת? כל אלו גישות לא נכונות כמובן – בעיקר כי הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט וכך אתם צריכים למשוך אותם אליכם, אחרת המתחרים שלכם יעשו כך.

    העולם העסקי והצרכני עובד היום באינטרנט, לכן שיווק דיגיטלי לעסקים הוא ממש בלתי נמנע וצורך מהותי להצלחה עסקית. לא משנה מה התחום שלכם, אנשים יחפשו ברשת פתרונות בנושא, ואתם צריכים לדאוג שהם מוצאים אתכם ולא מתחרים. יתרה מכך, כיום עסק שלא מוצאים אותו באינטרנט עשוי להיתפס כלא לגיטימי או לא רציני ע"י צרכנים.

    אפשרויות שיווקיות רבות

    שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים ובינוניים כולל שפע אדיר של אפשרויות ושל פלטפורמות שיווקיות. ניהול שיווק דיגיטלי חכם ויעיל ימצא את האפיקים הנכונים והממוקדים ביותר לקהל היעד של העסק שלכם, כדי להביא מקסימום תוצאות בהשקעה כספית אפקטיבית. כך למשל ישנן אפשרויות קידום ממומן בגוגל ופייסבוק, קמפיינים שיווקיים בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם, הפצת תכנים באתרים רלוונטיים ועוד מכלול אדיר של אפשרויות.

    אל תדחו את פעילות השיווק הדיגיטלי שלכם! אתם חייבים לשווק חכם ויעיל ברשת כדי לייצר הצלחה עסקית והשמיים הם באמת הגבול כאשר מיישמים טכניקות שיווקיות טובות.

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך