איך להעלות סטורי באינסטגרם

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    יול 05

    מה זה סטורי שיווקי באינסטגרם? כל המידע במדריך הבא

                               

    יש לכם פרופיל אינסטגרם עסקי פעיל? לא יודעים איך למקסם את היתרונות של פיצר הסטורי? המדריך הזה נכתב בדיוק בשבילכם! יותר ויותר לקוחות שמגיעים אלינו לסוכנות שואלים אותנו שאלות הקשורות לאינסטגרם באופן כללי ולסטורי באופן ספציפי. אז נתחיל מהבסיס בעצם.

    מה זה סטורי באינסטגרם?

    הסטורי מאפשר לנו להלביש טקסט, אימוגיס מדליקים ופיצרים נוספים על הסרטונים והתמונות שאנחנו מעלים לאינסטגרם. מדובר בעצם בתוסף הנמצא בתוך האינסטגרם עצמו שמאפשר בכל רגע נתון להציג בפני העוקבים שלנו את כל מה שקורה בעסק בזמן אמת. הרי רובנו כבר הבנו את היתרונות הרבים שבניהול ערוצים ופרופילים ברשתות החברתיות השונות דוגמת אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, וואצאפ ביזנס, גוגל ביזנס ועוד. עכשיו צריך רק לדעת איך למנף את זה ואיך להיות שונים ומיוחדים בהשוואה למתחרים. אם עד לפני שנתיים, מי שהיה עושה שימוש בסטורי באינסטגרם הם מותגים, חברות ועסקים מתחום הצילום, האוכל, האופנה והתיירות, היום כמעט לכל עסק יש פרופיל באינסטגרם.

    מה כל כך מיוחד בסטורי באינסטגרם?

    מה שמיוחד בסטורי אונליין  בהשוואה לשאר הפוסטים שאנחנו מעלים הוא שמהרגע שאנחנו מעלים אותו, הוא ייעלם מהרשם בצורה אוטומטית תוך 24 שעות. זה כאן ועכשיו. זה מה שקורה בזמן אמת ומאפשר לנו כבעלי עסק או מותג להשאיר את העוקבים שלנו מעודכנים בזמן אמת. סטורי בעצם הוא דרך נפלאה ליצור באז עבור תהליך, מוצר, שירות או משהו אחר מעניין שאנחנו עושים בעסק שלנו. סטורי מעודד תגובות, שיתופים, תיוגים, לייקים והוא פשוט מגדיל את החשיפה של העסק שלנו נקודה!.

    איך עושים סטורי באינסטגרם?

    בשלב הראשון אנחנו בעצם צריכים לפתוח את האפליקציה. אם עדין אין לכם פרופיל אינסטגרם עסקי, זה הזמן לפתוח אחד ורק אז תוכלו להתחיל להעלות סטורים. יש לא מעט אנשים שבוחרים לשלב את פרופיל הסטורי הפרטי שלהם עם העסקי, אבל זה כבר לגמרי נטול לשיקולכם ולכמות העוקבים שיש לכם. ההמלצה שלנו היא כן לבצע סוג של הפרדה בין הפרופיל העסקי לפרטי משום שאתם מגבילים את עצמכם מבחינת קהלי היעד שנחשפים אליכם.

    איך להעלות סטורי לאינסטגרם

    איך להעלות סטורי?

    איך מעלים סטורי באינסטגרם?

    במסך הבית, לחצו על הכפתור שממוקם בצד שמאל של המסך למעלה your story. אפשר גם להחליק את המסך לצד ימין ואז נפתח לכם הסטורי. את הסטורי אפשר להעלות או על ידי צילום או על ידי העלאה של תמונה. במצב של צילום, אנחנו צריכים להשתמש בכפתור הלבן המרכזי. לחיצה עליו תצלם את התמונה ולחיצה ארוכה תצלם סרטון. שימו לב. האינסטגרם מגביל אותנו באורך של הסרטון. אפשר לשלוט על הפלאש, לשלב מצלמת פנים, או לשלב כל מיני פיצרים ממש מגניבים שמגיבים בהתאם לסרטון שאנחנו מצלמים בזמן אמת. יש מגוון אפקטי רקע ואת כל אחד מהם אנחנו יכולים לערוך, להזיז, להרחיק או לקרב לפי מה שמתאים לנו בעריכה. בנוסף, יש כל מיני אופציות של אפשרויות צילום.

    • צילום NORMAL – צילום רגיל.
    • צילום LIVE – ברגע שאנחנו מסריטים, כל העוקבים שלנו בזמן אמת יכולים לראות מה אנחנו מצלמים.
    • הוספת טקסט לפני הצילום.
    • סרטון BOOMERANG – סרטון קצר החוזר על עצמו בריפיט, מגיע עד לסוף הצילום וחוזר חזרה. ממש מגניב בפעולות קצרות כמו לחיים“. נניח שאתם מארגנים הרמת כוסית לכבוד החג, זו אחלה דרך להראות ללקוחות שלכם, שאתם גם דואגים למי אם לא ? לעובדים שלכם!
    • SUPER ZOOM – ברגע שהמצלמה קולטת על מה אנחנו רוצים למקד  את הזום, אנחנו לוחצים על הכפתור ובאופן אוטומטי מתבצע זום אין בשילוב אפקטי וידיאו.
    • FOCUS – אופציה לבחור על מה אנחנו רוצים למקד את הצילום. כלומר אם אנחנו לא רוצים שהנוף למשל יהיה חלק מהתמונה, אפשר לעשות את זה ולהיפך.
    • REWIND – סרטון המצולם רגיל אבל מופיע הפוך.
    • HAND FREE – לחיצה קצרה תאפשר לנו לצלם את הסרטון ולחיצה נוספת תפסיק אותו

    כשמצלמים תמונה במצב רגיל, אפשר לבחור פילטר על ידי החלקה של האצבע מימין לשמאל. יש עוד מגוון רחב של אפשרויות עריכה כמו למשל הוספת טקסט, פיטצרים שהצטרפו ויהיו חלק מהתמונה, צבעים של הטקסט, הדגשה של טקסט, סוג וגודל הטקסט, הוזזה שלו, הפיכה, סיבוב ועוד.

    עיצוב סטורי באינסטגרם

    יש אינספור דרכים לעצב סטורי באינסטגרם בנוסף לכל העניין של הטקסטים. למשל, אפשר לקחת את המברשת שנמצאת ממש בתוך הסטורי ולצייר מה שבא לנו בתוך התמונה שהעלינו. כפתור ה-UNDO יבטל במידה והציור לא מצא חן בעינינו. אפשר לשלוט בעובי של המברשת בצד שמאל, לשלב צבעים, סוגים של טושים ועוד. על ידי לחיצה על כפתור הגיפיםנוכל לשלב ולעצב את הסטורי שלנו כמעט בכל דרך יצירתית שנרצה. חיפוש בשורת החיפוש יפרוס בפנינו מגוון של תמונות, דמויות וחותמות מגניבות. גם אחרי שבחרתי אופציה לגיף אני יכול לעשות איתו מה שבא לי בין אם זה להזיז, להגדיל, להקטין ועוד. תוכלו לסמן את השעה, המיקום של הסטורי, תמונות שזזות, אנשיםבנוסף, כדי לערב את העוקבים שלנו אנחנו יכולים לשאול אותם שאלות ולקבל תשובות או פידבקים.  למשל: אפשר להשתמש במדד האימוגי (מסומן באימוגי עם לב) ולשאול את הגולשים שאלה כמו עד כמה אתם אוהבים את המוצר החדש שלנו ואז לקבל תגובה באחוזים. אחרי שסיימתם לערוך את הסטורי, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא Send to, Share ו– DONE.

    בעזרת הסטורי אתם יכולים גם להוסיף תיוגים של לקוחות אמיתיים שתייגו אתכם.

    עיצוב סטורי

    עיצוב סטורי באינסטגרם

    אינסטגרם סטורי למה שווה לי להשקיע בזה?

    1. אינסוף אפשרויות
    2. הופך את העוקבים שלנו לפעילים ומאפשר לנו להתעדכן דרכם בשלל נושאים
    3. נותן לנו מדדים לגבי פופולאריות, אחוזי מכירות, רלוונטיות ועוד.
    4. שומר על קשר חזק עם העוקביםהלקוחות שלנו.
    5. מחזק את המותג
    6. תיעוד של רגע מזוקק שעושה המון
    7. מאפשר לתקשר באופן אישי עם העוקבים ולהעביר רעיון בצורה טבעית
    עיצוב סטורי - פיצ׳רים

    עיצוב סטורי מגוון אופציות

    איך להוסיף קישור לסטורי?

    כדי להוסיף קישור אתם חייבים להיות בעלי פרופיל עסקי עם כמות מסוימת של עוקבים. הנה השלבים:

    • נכנסים לסטורי
    • מצלמים תמונה או וידיאו. אפשר גם לבחור ממה שכבר צילמתם ב-24 שעות האחרונות בסמרטפון שלכם.
    • לוחצים על הסימן של הקישור זה נראה כמו שתי טבעות מחוברות.
    • מכניסים את הלינק בשורה הריקה.
    • לוחצים DONE.
    • זהו, כעת האייקון מוקף בלבן.

    איך העוקבים ידעו שיש קישור?

    הם ישימו לב לאופציה הקרויה See More. מי שילחץ על זה, יגיע ישר לקישור.

    רוצים לקבל עוד מידע על סטורי באינסטגרם? רוצים להגיע ישירות לקהל היעד שלכם, להגדיל את כמות העוקבים ולמנף את העסק שלכם בצורה בלתי רגילה דרך האינסטגרם?  חולמים שיד מקצועית תנהל לכם את כל מה שקשור באינסטגרם העסקי ואולי גם ברשתות החברתיות הנוספות בהן אתם פעילים? לפרטים נוספים אודות כל מה שצריך לדעת על שיווק וניהול נכון של הסטורי שלכם, השאירו את הפרטים ונשמח לחזור אליכם במהרה. המומחים של SWANET הופכים כל סטורי לסיפור הצלחה!

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך