איך פותחים פייסבוק

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    צור קשר
    מאי 06

    עדיין מנותקים מהסושיאל? מדריך קצר שילמד אתכם: איך פותחים פייסבוק

     

    כיום כמעט לכל אדם פרטי ולכל עסק יש עמוד פייסבוק משלהם. הפייסבוק התחיל לפני כמעט שני עשורים בתור אתר חברתי של אוניברסיטאות בארצות הברית ולאט לאט גדל והתפשט לכל העולם, למה שהפך להיות הרשת החברתית הגדולה בעולם. כיום כמעט ולא נוכל למצוא אדם שלא יצר לעצמו פרופיל ברשת הפייסבוק שם הוא גולש על בסיס יומי, מעדכן את חבריו ומתעדכן מה חבריו עושים. לאילו מכם שעדיין לא הצטרפו לרשת הפייסבוק ושואלים את עצמם איך פותחים פייסבוק, זה ממש לא בעיה וכל אחד יכול לעשות זאת ממש בקלות.

    איך פותחים פייסבוק?

    למעשה, כל שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל את הפייסבוק, להיכנס לאתר שיופיע לנו ושם בדף הראשי ואז תוכלו מיד להצטרף לאחר מילוי פרטים אישיים ראשוניים, כמו של, אימייל ויצירת סיסמא. לאחר מכן תתבקשו למלא עוד מספר פרטים אישיים ולהעלות תמונה שלכם, דברים שאם תבחרו תוכלו לעשות גם בשלב מאוחר יותר. לאחר מכן תקבלו הודעה לאשר קבלת לינק הפעלה במייל שלכם. היכנסו לתיבת המייל שלכם ולחצו על הלינק על מנת להפעיל באופן סופי את חשבון הפייסבוק החדש שלכם. לאחר אישור קבלת הלינק תוכלו לגלוש בפייסבוק בפרופיל החדש שלכם.

     

    איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

    כפי שכבר ציינו קודם לכן, כיום כמעט ולא ניתן למצוא עסק ללא דף פייסבוק ולכן נשאלת השאלה איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק, וגם לכך התשובה מאוד פשוטה. עלינו להיכנס לכתובת www.facebook.com/pages, ושם ללחוץ על יצירת עמוד חדש, כאשר הפייסבוק ישאל אתכם איזה עמוד תרצו ליצור: עמוד עסקי או עמוד קהילתי. כמובן שנבחר בעמוד עסקי. בשלבים הבאים ניתן שם לעמוד העסקי, רצוי שתהיה התאמה לשם העסק שאותו אנו רוצים לפרסם. יש להוסיף עוד מעט פרטים יבשים כמו כתובת העסק, קטגוריית העסק וכדומה. לאחר מכן תצטרכו להוסיף תמונת פרופיל לעמוד העסק שם תוכלו לעלות לוגו של העסק או כל תמונה אחרת ואפילו לדלג על שלב זה לבינתיים.

    בשלבים הבאים תתבקשו להוסיף גם תמונת רקע וזהו זה. יש לכם דף עסקי. לאחר מכן תוכלו להזמין את כל החברים ברשימה שלכם מהפייסבוק האישי להצטרף לדף העסקי שפתחתם. שאלה נוספת שעולה אצל בעלי עסקים רבים בעלי דף עסקי היא איך לפרסם בפייסבוק. לשאלה הזו יש שתי תשובות כאשר האחת היא קידום אורגני שבמסגרתו נעלה תכנים, פוסטים וסרטים לעמוד העסקי שלנו על מנת להוסיף ערך מוסף לאנשים העוקבים אחרי הדף העסקי שלנו. בנוסף, יש מה שנקרא קידום ממומן בפייסבוק אשר במסגרתו נשלם כסף על שיווק הדף העסקי שלנו שיופיע אצל אנשים מסויימים ואוכלוסיות מסויימות שאנחנו נחליט כמובן מי הם בהתאם לפילוח השוק שלנו.

    רוצים להפוך את העסק שלכם למאסטר בשיווק דיגיטלי בפייסבוק? השאירו את הפרטים שלכם ואשמח לחזור אליכם עם כל התשובות על איך הופכים את אחת הפלטפורמות הכי חזקות היום לקוסם השיווק האישי שלכם.

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך