פיסבוק מדריך למתחילים

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    12 צעדים להקמת עמוד פייסבוק עסקי
    צור קשר
    דצמ 27

    פרסום בפייסבוק – מדריך

    12 צעדים להקמת עמוד פייסבוק עסקי

    קצת נתונים סטטיסטיים על פייסבוק נכון לספטמבר 2019: 

    • פייסבוק זו הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם, למעלה מ 2.37 מיליארד משתמשים נמצאים בשנת 2019 בפייסבוק. 
    • בפייסבוק עובדים נכון לספטמבר 2019 כ 43,030 עובדים ברחבי העולם, גידול של 28% משנה לשנה במספר העובדים. 
    • יש למעלה 2.45 מיליארד משתמשים חודשיים בפייסבוק וכ 1.62 מיליארד אנשים נכנסים לפייסבוק מידי יום נכון לספטמבר 2019. 
    • כל 5 שניות נפתחים 5 פרופילים חדשים בפייסבוק , 76% מהמשתמשים הן נשים 66% הם גברים. בסופי שבוע יש עלייה של 18% בכניסות לפייסבוק ובזמן השהייה. 
    • 42% אחוז מאנשי השיווק מדווחים כי פייסבוק הכרחית לשיווק ופרסום המוצרים שלהם. 

    הנתונים הנ"ל מציגים את פייסבוק כפלטפורמה שיווקית ומתפתחת כל הזמן. מנהלי השיווק צריכים לבחון ולהחליט האם נכון ומתאים לעסק שלהם לפתוח פרופיל עסקי בפייסבוק ולבנות קהל עוקבים רלוונטי. הנתונים הסטטיסטיים שהוצגו למעלה מוכיחים מעל לכל ספק, כי קהלים רבים מכל תחומי החיים נמצאים ברשת החברתית של פייסבוק. 

    הכנתי עבורכם מדריך בסיסי בנושא פרסום בפייסבוק בו אני מפרטת את כל השלבים בהקמת פרופיל עסקי ואיך להשתמש בכל הפיצ'רים החינמיים שיש לפייסבוק להציע.

    איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק:

    ברישום להקמת עמוד עסקי בפייסבוק תקבלו מספר אפשרויות של סוג העסק, כולל עסק מקומי מותג מוצר קהילה וכו'. בחרו את סוג העסק אליו תרצו להשתייך . אם סוג העסק שלכם מתאים לאחת או יותר מאפשרויות המוצעות בחרו את הקטגוריה המתאימה ביותר לקהל לקוחותיכם.

    פרסום בפייסבוק מדריך

    פייסבוק עסקי

     

    2. תמונת פרופיל ראשית בפייסבוק:

    לאחר פתיחת העמוד, תתבקשו להעלות תמונת פרופיל ותמונת באנר ראשית. חשוב ליצור רושם ראשוני ויזואלי טוב, אז אני ממליצה לחשוב טוב איזה תמונה לשים. יש לוודא שהתמונות תואמות למותג וניתן בקלות לזהות את החברה. תחילה תתבקשו להעלות תמונת פרופיל, אני ממליצה מאד להעלות את הלוגו, זו הדרך הקלה ביותר של הלקוחות שלכם לזהות אתכם. אם אתם עסק קטן מקומי ואין לכם לוגו אני מציעה להעלות תמונה של העסק, של האנשים, תמונה שמייצגת את החברה שלכם בצורה שיהיה קל לקהל הלקוחות לזהות אתכם. לאחר שתבחרו את תמונת הפרופיל תתבקשו לבחור תמונת באנר ראשי, זו התמונה הבולטת ביותר העמוד העסקי שלכם בפייסבוק. הגודל של תמונת הבאנר בדסק טופ 312X820 ובסלולאר 360X640 פיקסלים.

    דף עסקי בפייסבוק - מדריך

    דף עסקי בפייסבוק

    3. דף העסקי שלכם בפייסבוק מוכן:

    הדף הוקם, הוא ללא תוכן אבל הוא קיים. ניתן בשלב הזה לקרוא את ההנחיות של הדף העסקי וללמוד על כל הפיצ'רים שנמצאים שם.

    4. תיאור קצר על המותג שלכם:

    זו ההזדמנות שלכם לספר לאנשים על העסק שלכם. זה צריך להיות תמציתי וברור, רק כמה משפטים המקום מוגבל למספר תווים (155 תווים). תכתבו רק את מה שהלקוחות שלכם צריכים לדעת בצורה ברורה תמציתית ושיווקית.

    5. שם משתמש:

    שם המתמש שלך יכול להיות באורך של עד 50 תווים, אין צורך להתמש בכל התווים אלא לבחור שם משתמש שיהיה קל להקלדה בחיפוש. 

    6. פרטים אודות החברה:

    דף עסקי בפייסבוק - עדכון פרטים

    דף עסקי בפייסבוק

    השלימו פרטים אודות החברה חשוב למלא את כל הפרטים אודות החברה שלכם כבר מההתחלה. שעות פתיחה וסגירה של העסק, מענה לשירות לקוחות, פרטי הקשר עם העסק שלכם, אימייל ואתר החברה. ניתן לעדכן טווח מחירים אם אתם עסק שמוכר מוצרים. זהו גם המסך בו תוכלו להרחיב על העסק שלכם ולספר ללקוחות מה הערך שלכם על פני המתחרים בשוק.
                                                                                                                                                                                                                                                                

    7. פוסט ראשון:

    פוסט היכרות, תספרו על העסק שלכם, על המוצרים, מתי העסק הוקם ומה המסרים השיווקיים העיקריים של החברה שלכם. ממליצה להוסיף תמונה ואם ניתן גם לתייג עובדים בחברה.

    8. מאגר עוקבים:

    תתחילו לבנות מאגר עוקבים בפייסבוק: הזמינו משפחה, חברים לעשות לייק בעמוד העסקי החדש שלכם, תבקשו מחברים קרובים שלכם, שיזמינו את חבריהם לעקוב אחר העמוד שלכם. השתמשו בערוצים הדיגיטליים כדי להפיץ את עמוד הפייסבוק החדש, לדוגמא אם יש לכם רשימת תפוצה במיילים, אני ממליצה לשלוח להם מייל וליידע אותם שאתם נמצאים גם בפייסבוק ומי שמעוניין מוזמן לעקוב אחריכם בדף העסקי – ולצרף לינק לעמוד.

     9. אופטימיזציה לעמוד הפייסבוק העסקי:

    לאחר שהקמתם את הדף העסקי שלכם, עכשיו צריך לבצע אופטימיזציה ולקדם אותו כמה שיותר בצורה אורגנית. להלן סקירה מהירה של השלבים שאתם יכולים לעשות כדי לקדם את הדף העסקי שלכם בפייסבוק:ראשית הוסיפו קריאה לפעולה – ישנן סיבות רבות לכך שאנשים מבקרים בעמוד הפייסבוק שלכם וייתכן שלא תוכלו לספק את כל המידע הנדרש בדף העסקי, לכן חשוב להשתמש בלחצן קריאה לפעולה CTA. כברירת מחדל פייסבוק מוסיפה כפתור CTA ומעודדת אנשים ליצור איתך קשר דרך המסנג'ר , אבל את הכפתור הזה ניתן לשנות לזימון פגישה, להתקשר עכשיו, ערוך קניות וכו'. תקבעו פוסט בראש העמוד (pin post) ואם יש מידע חשוב שאתם רוצים שכל המבקרים בדף יראו,פרסמו אותו, שימו את הפוסט בראש העמוד. פוסט מוצמד יושב בראש העמוד בפייסבוק, ממש מתחת לתמונת השער שלכם, כך שזה מקום נהדר לשים הודעה שמושכת תשומת לב.

     

    פוסט שיווקי בפייסבוק

    פוסט שייוקי

    10. Like לעמודים עסקיים מהתחום שלך:

    פייסבוק כאמור היא רשת חברתית, ולכן כדאי להשתמש בדף העסקי שלכם ולבנות קהילה מתאימה לחברה. אחת הדרכים לבנות קהילה לעסק היא להציג דפים אחרים הרלוונטיים לעסק שלך ויכולים לתת ערך גם לעוקבים שלך . לדגומא, אם יש לכם עסק שנמצא בתוך קניון, ניתן להציג חנויות אחרות שנמצאות באזור של החנות שלך. אם יש לכם עסק ורטואלי, ניתן להציג חברות אחרות בענף שלכם, שיכולות לספק ערך נוסף לעוקבים מבלי להתחרות ישירות בשירותים שלך.

     

    לייקים בפייסבוק לעמודי תוכן רלוונטיים

    לייקים לעמודי תוכן רלוונטיים

    11. בדיקת ביצועי הפוסטים:

    Page  insights – אני ממליצה מאד ללמוד על הפוסטים שפרסמתם דרך עמוד ה insights בפייסבוק. שם תוכלו ללמוד על העוקבים שלכם, כמה עוקבים נוספים בכל פוסט, כמה שיתופים לכל פוסט, נתונים דמוגרפים על הקהל ומידת המעורבות שלהם. תוכלו לראות מדדים מדוייקים בפוסטים ולהבין לכמה אנשים הגעתם, תוכלו לראות כמה תגובות לכל פוסט ואיזה פוסט היה רלוונטי יותר לקהל שלכם. תוכלו לזהות פוסטים שהביאו לאינטראקציה גבוהה, פוסטים שהיתה להם מעורבות ותגובות עוקבים. פוסטים מהסוג הזה שווה לשקול לקדם בתשלום ולבחור קהל בהתאם למה שמציג ה insights .

    ניתוח נתוני גלישה בפייסבוק

    ניתוח Insight

    12. קישורים לדף הפייסבוק שלך מאתרים שונים:

    קישורים לדף הפייסבוק שלך מאתרים שונים, מכתבות בלוג, מערוצי דיגיטל אחרים כמו יוטיוב ולינדאין. קישורים נכנסים עוזרים להגביר את אמינות הדף העסקי שלך ועשויים לעזור בשיפור דירוג מנועי החיפוש.

    13. איך לתייג בפייסבוק:

    הדרך הקצרה והפשוטה ביותר לתייג בפייסבוק ביצירת פוסט חדש, זה להוסיף @ ואת שם האדם/הדף העסקי שאותו רוצים לתייג. ברגע שמוסיפים @ומתחילים לכתוב את שם החברה שרוצים לתייג פייסבוק מאפשרת לתייג. תיוג אנשים בתמונות – יש לבחוק תמונה ולהקיש על הסמל של תהיוג החלק העליון של המסך ואז יש להקיש את שם החבר אותו רוצים לתייג ברגע ששמו מופיע הוא יהיה מתוייג על התמונה.

    לסיכום, 

    כל עסק גדול או קטן, מסורתי או מודרני צריך נוכחות דיגיטלית היום. גם אם רק לשם יחסי ציבור,רק בשביל נראות, או רק כדי להראות ללקוחות שאתם עכשווים. 

    המדריך הנ"ל יעזור לכם לפתוח עמוד עסקי ולנהל אותו בצורה המקצועית ביותר. אבל זיכרו, אם החלטתם לפתוח דף עסקי, צריך כל הזמן לפרסם פוסטים, ולהגדיל את מספר העוקבים בדף. דף עסקי שנפתח ואין בו פעילות מציג בדיוק את מה שאיננו רוצים לשדר ללקוחות. 

    _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    מחפשים חברה לקידום עמוד הפייסבוק שלכם?  בחברת SWANET מאמינים קודם כל בתהליך. אצלנו כל תהליך הפרסום מותאם באופן אישי לצרכי הלקוח ? השאירו פרטים בלינק ואנחנו נדאג לחזור אליכם במהרה.

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך