שגרירי הדיגיטל של החברה

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    את עובדי החברה אני מגדירה "השגרירים הדיגיטליים" יש להם את הכוח לעזור בבניית תדמית החברה ולסייע בצורה אורגנית להגדיל את החשיפה, להפיץ את המסרים ולהרחיב את רשת הנטוורקינג
    צור קשר
    ספט 16

    שגרירי הדיגיטל של החברה

    את עובדי החברה אני מגדירה "השגרירים הדיגיטליים" יש להם את הכוח לעזור בבניית תדמית החברה ולסייע בצורה אורגנית להגדיל את החשיפה, להפיץ את המסרים ולהרחיב את רשת הנטוורקינג

    שיווק דיגיטלי בעסקים

    כמנהלי שיווק בחברות, אנחנו מחפשים דרכים יצירתיות לבנות אסטרטגית דיגיטל מקצועית, להגדיל את החשיפה של המותג, להרחיב את רשת הנטוורקינג ולהפיץ את המסרים השיווקיים של החברה בכל הפלטפורמות השיווקיות שעומדות לרשותינו.

    מנהלי השיווק מוציאים הון על פרסום בפייסבוק, גוגל ואינסטגרם מבלי להבין שכח שיווקי גדול ואיכותי נמצא אצלם בחברה  – העובדים עצמם.

    את עובדי החברה אני מגדירה "השגרירים הדיגיטליים" יש להם את הכוח לעזור בבניית תדמית החברה ולסייע בצורה אורגנית להגדיל את החשיפה, להפיץ את המסרים ולהרחיב את רשת הנטוורקינג.

    החשיבה הדיגיטלית חייבת להיות דו צדדית, המעביד צריך לאפשר לעובדים לפרסם בזמן העבודה פוסטים שיווקיים, לענות לפוסטים של לקוחות ולהרחיב את הנטוורקינג דרך הרשתות החברתיות, העובדים מצדם בעצם הפרסום של הפוסטים מקבלים חשיפה מקצועית, שתורמת ועוזרת להם למצב עצמם אל מול הקולגות בשוק.

     

    מה צריך לעשות?

    • להוסיף חתימת שם בכל חשבונות המייל של עובדי החברה עם לוגו החברה, סלוגן ותמונה .
    • להעביר סדנאות ממוקדות על אסטרטגיית תוכן ואסטרטגיית שיווק בדיגיטל, להציג את הכלים האורגניים שכל אחד יכול להשתמש ולהקנות ידע לעובדים בתחומים שאינם מכירים. תזכרו ידע מייצר ערך אצל העובדים ואם העובד מרגיש מוערך ושבע רצון הוא בוודאי ירצה לתרום חזרה.
    • תעודדו את העובדים שלכם לכתוב בלוג, לייצר תוכן ולפרסם פוסטים בעלי ערך על הידע/ המוצרים שבהם החברה עוסקת. תנו קרדיט לעובד שכתב, ותפיצו את המידע דרך הרשתות החברתיות, דרך ניוזלטר לכלל העובדים ובכך תייצרו את המודעות לכתיבה והפצה של תוכן איכותי.
    • שתפו את האחריות לפרסום בדיגיטל בין כל העובדים ובכל מחלקות החברה. ככל שתגדילו את המעגלים תגדל החשיפה, תשתפו פוסטים, וידאו, תייצרו תחרות בין הצוותים, כך תגיעו לתוצרים איכותיים ומקצועיים במינימום השקעה וברווח גדול.
    • תשתפו את ה "success story" בין עובדי החברה ובאתר החברה, שימו תמונה ופרטים של העובדים שלכם על סיפור ההצלחה שלהם, תראיינו אותם ותפרסמו בכל הנכסים הדיגטליים שעומדים לרשותכם. הפרסום עם שם העובד והתמונה שלו ירתום את העובדים להפיץ החוצה, דרך החשבונות הפרטיים ובכך תקבלו חשיפה כפולה.
    • תעודדו את העובדים לצלם סרטונים ולהעלות לרשתות החברתיות, הפצת הסרטונים זו חשיפה אדירה חינמית שמייצרת פרסום למותג בצורה אורגנית.
    • תפתחו דף עסקי לחברה בכל הרשתות החברתיות פייסבוק, לינקדאין ואינסטגרם ותתייגו את העובדים בתמונות הרלוונטיות להם. תעלו פוסטים עם ערך לקורא ותיצרו שיח ברשתות החברתיות, שיח איכותי מביא תוצאות שיווקיות מעולות.
    • האשטאג לחברה שלכם יש? תפיצו את ההאשטאג בין כל עובדי החברה ותבקשו שיתייגו את הדף העסקי של החברה ויוסיפו את ההאשטאג של החברה, עוד דרך לפרסום חינמי.
    • שיווק B2B באינסטגרם, תורם בצורה משמעותית לחשיפה של המותג ולהגדלת קהל העוקבים.

    לסיכום,

    החשיפה ברשתות החברתיות כל כך גדולה, שכל תמונה שעובדי החברה מעלים באופן טבעי מעלה את אחוזי הצפייה. הפרסום של התמונות, שכביכול אינו שיווקי מעלה את הערך בעייני הגולשים שנחשפים לפרסומים.

    הפתיחות של החברה בנושא הרשתות החברתיות, תייצר אצל העובדים את התחושה שכל אחד יכול להשפיע ולתרום וכך גם למעסיק יהיה קל יותר לגייס את העובדים ולשמור על מוראל גבוהה.

    השימוש ברשתות החברתיות, דרך עובדי החברה הוא קל ופשוט אינו מצריך אמצעים כספיים, והערך השיווקי שמקבלים הוא אדיר.

     

    זקוקים לעזרה בשיווק דיגיטלי? חברת swanet הינה סוכנות שיווק דיגיטלי ומיתוג המתמחה באסטרטגיית מיתוג ושיווק דיגיטלי. אנו יכולים לעזור לך במיתוג העסק שלך בהצלחה. למידע נוסף השאירו פרטים בצור קשר.

    אם אהבתם את הפוסט אנא שתפו!

     

     

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך