אתר אי קומרס

    השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך

    Blog
    איך להצליח למכור באינטרנט?
    צור קשר
    אפר 22

    איך להצליח למכור באינטרנט?

    איך להצליח למכור באינטרנט?
    כתבה – רותם קרמין יוחנן

    מכירות אונליין  – איך זה עובד?

    תיאורטית זה נראה פשוט, מקימים אתר עם תשתית אי קומרס, חיבור למערכת סליקה, רוכשים מלאי, יוצרים קשר עם חברת משלוחים וקדימה לעבודה. במציאות זה לא כל כך פשוט ומצריך זמן רב והשקעה בתכניות שיווק ובניית אסטרטגיה מקצועית בהתאמה מדוייקת לחברה שלכם.

    בניית האתר,עם כל הלוגיסטיקה והעלויות, בדיקות האיכות ובחירת הספקים השונים זה החלק הקל. 

    התחזוק היומיומי, הקמפיינים השיווקיים, תקציב השיווק, הפוסטים האורגניים ועוד הם יקבעו אם תצליחו למכור אונליין או שתשארו עם חלום רחוק. תתארו לכם חנות סבונים סופר מעוצבת עם מוצרים איכותיים, מוכרות שירותיות ומחירים אטרקטיביים אך ממוקמת ברחוב שכוח אל … מי יגיע לשם? איך ישמעו על החנות? בלי פרסום זה לא יעבוד!

    כך זה עובד גם באונליין אם לא תפרסמו לא יכירו אתכם. 

    בתחילת הדרך כשעומדות בפניכם פלטפורמות שונות לבניית חנות אונליין, בהן Magento, Woocommerce, shopify ועוד,  חשוב להבין שזו ההוצאה הראשונה מתוך תקציב השיווק הדיגיטלי. לכן אני ממליצה להתאים את הפלטפורמה לצרכים של החברה שלכם, ולהבין שאתר יפה ככל שיהיה, עם חווית משתמש מצויינת, ומיתוג מושלם לא יצליח למכור אם לא תבנה תכנית אסטרטגיה שיווקית ובניית תקציב שנתי לפעילויות השיווקיות.

    ריכזתי עבורכם כמה טיפים לבניית תכנית שיווק דיגיטלי:

     

    1. הצבת יעדים – הציבו יעדי מכירות מדוייקים, איך מתחילים פשוט מציבים יעדי מכירות שתרצו להגיע אליהם, שימו יעדים ריאליים לתקציב שאתם מגדירים.
    2. בניית תכנית אסטרטגיית דיגיטל  – תכנית אסטרטגית מקצועית ומדוייקת תהווה את הבסיס לעבודת השיווק הדיגיטלי במהלך השנה. ככל שתבנו תכנית מקצועית בתחילת הדרך כך יהיה קל יותר להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם.
    3. שיווק באינטרנט – הקמת קמפיינים שיווקיים בכל הפלטפרמות הרלוונטיות אליכם.
    4. בניית תקציב שיווק דיגיטלי  – בהתאם לתכנית היעדים והאסטרטגיה,תבנו תכנית תקציב רבעונית. תכנית התקציב תאפשר לכם לחלק נכון את התקציב בין המדיות השונות, ובעיקר לנהל את הקמפיינים שלכם ולדעת את עלויות המכירה של כל פריט באתר.
    5. בחירת שותפים מקצועיים  – בחירת ספקים ושותפים לדרך תעזור לכם לעבוד בצורה מקצועית ללא הפרעות ובעיות בדרך, ביחרו אנשים שבראש ובראשונה נעים לכם בקרבתם, אנשים מקצועיים, שהמטרה של כולכם משותפת. העבודה בחנות אונליין רבה וחלוקת המשימות צריכה להיעשות ברוח טובה.
    6. תייצרו תוכן איכותי בנכסים הדיגיטליים שלכם  – תקימו נכסים דיגיטליים בכל הלפטפורמות ותייצרו תוכן איכותי לקהל העוקבים שלכם.
    7. בחירת משפיעני רשת רלוונטיים – חפשו מובילי דעה שהקהל שלהם רלוונטי לתחום שאתם מוכרים, תנסו ליצור שיתופי פעולה.  המלצות על מוצרים זו דרך מעולה לייצר טראפיק איכותי לאתר.
    8. תתכוננו לחגים  – מבצעים, ניוזלטר ,SMS וכו' בחגים יש הזדמנויות מכירה אדירות, זו גם הזדמנות לקנות מתנות וגם הזדמנות להתחדש.
    9. תהיו all in – תהיו 100% על המכירות באתר, תקפידו על שירות לקוחות איכותי ומענה מהיר, תשאירו טלפון להתקשרות ומייל ליצירת קשר.
    10. משלוח חינם   – מעלה משמעותית את אחוזי המכירה. 

     

    ההשקעה בחנות אונליין היא השקעה יומיומית, התחרות בשוק גדולה והשוק פתוח למתחרים בכל העולם ובמחירים אטרקטיביים. תייצרו ערך אצל הלקוחות שלכם ותיבנו מאגר לקוחות איכותי שיחזור וירכוש באתר שלכם. תזכרו, ככל שתבנו את תכנית העבודה בצורה מקצועית בתחילת הדרך, כך תצליחו להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם.

    זקוקים לעזרה באתרי אי קומרס? חברת swanet הינה סוכנות שיווק דיגיטלי ומיתוג המתמחה באסטרטגיית מיתוג ושיווק דיגיטלי. אנו יכולים לעזור לך במיתוג העסק שלך בהצלחה. למידע נוסף השאירו פרטים בצור קשר.

    אם אהבתם את הפוסט אנא שתפו!

     

     

     

    השאר תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

      השאר/י פרטים ונציג יחזור אליך